088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Gespreksvaardigheden En Technieken

Uw zoek resultaat voor: Gespreksvaardigheden En Technieken

BV&T Voorwaarden

... Voorwaarden BV&T Artikel 1. Algemene voorwaarden De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, werkzaamheden, offertes en overeenkomsten voor trajecten van BV&T die worden verzorgd bij opdrachtgevers, dan wel hun rechtsopvolgers. Artikel 2. Intake, adviesgesprek BV&T kan op uitnodiging van de opdrachtgever worden uitgenodigd voor intake of adviesafspraak. Komt de afspraak wel of niet tot stand op a...
voorwaarden.php

Training Referenties Gemeente Ministerie Organisatie Bedrijven Advisering

... Trainers en docenten van BV&T BV&T opleiding & advies werkt samen met docenten en trainers die hun vak verstaan. Ons trainersnetwerk bestaat uit professionele trainers en docenten die veel praktijkervaring hebben in hun vakgebied. Door middel van deze ervaringen kunnen zij de theorie die tijdens de trainingen en cursussen naar voren komt ondersteunen. Daarnaast beschikken zij over uitstekende didactische vaardigheden en veel peda...
referenties.php

BV&T heeft maar liefst 75 vaste docenten en trainers

... Trainers en docenten van BV&T BV&T opleiding & advies werkt samen met docenten en trainers die hun vak verstaan. Ons trainersnetwerk bestaat uit professionele trainers en docenten die veel praktijkervaring hebben in hun vakgebied. Door middel van deze ervaringen kunnen zij de theorie die tijdens de trainingen en cursussen naar voren komt ondersteunen. Daarnaast beschikken zij over uitstekende didactische vaardigheden en veel peda...
professionele_trainers.php

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je...
170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communicer...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Lean By Kaizen Verbetermanagement BVT :: In-Company Opleider

... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kr...
169 training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php

Cursus Ziekteverzuim Management BVT :: In-Company Opleider

... Ziek zijn, iedereen kan het overkomen. In eerste instantie is dat natuurlijk vervelend voor de persoon zelf, maar als bedrijf merkt u ook de gevolgen van ziekteverzuim. U merkt een verhoging van de werkdruk met als gevolg een hoge kostenpost. Hoe kunt u hier invloed op uitoefenen? En wat staat u te doen als het ziekteverzuim arbeidsverzuim blijkt te zijn? Heeft u ook dit soort vragen? Dan is deze cursus uitstekend geschikt voor u...
198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php

Cursus Coaching - Coachen Van Uw Team BVT :: In-Company Opleider

... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbeteren e...
287 training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php

Cursus Inwerken En Instrueren BVT :: In-Company Opleider

... Om een opdracht goed te kunnen uitvoeren is er van tevoren een duidelijke instructie nodig. Vaak komt het echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. Hierdoor kan een opdracht wel eens misgaan. Om dit te voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig p...
24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. He...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Vergadertechnieken BVT :: In-Company Opleider

... De techniek van effectief vergaderen staat centraal in deze cursus. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien...
119 training_cursus/effectief-vergaderen/optimaal-en-effectief-vergaderen.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk ...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Creatief Denken Brainstormen BVT :: In-Company Opleider

... De menselijke geest is volstrekt onuitputtelijk en het is een uitdaging voor iedere ondernemer om daar gebruik van te maken. Creatief Denken is een techniek om medewerkers actief in te zetten bij het genereren van nieuwe ideeen voor het bedrijf. In de Workshop of Training Creatief Denken kunnen de mensen stap voor stap kennismaken met verschillende methodes en technieken van creatief denken. Onderwerpen Creatief Denken; TotalBrai...
165 training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze v...
175 training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Lean By Kaizen Procesverbetering BVT :: In-Company Opleider

... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. ...
168 training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php

Page generated in 0.3409 seconds.