088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Interview Technieken

Uw zoek resultaat voor: Interview Technieken

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook bel...
170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Onderhandelingstechniek BVT :: In-Company Opleider

... Persoonlijke Effectiviteit in Onderhandelingen, is een intensief, praktijkgericht programma dat bestaat uit twee twee dagen. De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onde...
164 training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en geba...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken BVT :: In-Company Opleider

... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspi...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

Cursus Vergadertechnieken BVT :: In-Company Opleider

... De techniek van effectief vergaderen staat centraal in deze cursus. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere c...
119 training_cursus/effectief-vergaderen/optimaal-en-effectief-vergaderen.php

Cursus Mediatraining BVT :: In-Company Opleider

...ltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T. Onderwerpen Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Wat Is Nieuws?Inzicht In De Journalist En Het MedialandschapNieuwswaarde En KernboodschapPresenteren En Profileren Voor De CameraAan De Slag Met De PersHet PersberichtHet Interview Reageren En Proactieve WoordvoeringCrises En Responsstrategie?nInteractieMedia En RechtPersoonlijk Actieplan: Do?s And Don?ts Resultaten Na deze mediatraining bent u i...
159 training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

...dewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; GespreksvaardighedenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen In GesprekkenPresentatietechniekenEffectief OnderhandelenConflicthanteringFeedback Geven. Resultaten Daarbij kunt u duidelijk en op de juiste manier communiceren. U weet hoe u zich moet voorbereiden op een goede interactie en weet hoe u om moet gaan met beinvloedend gedrag. In de training wordt er behandeld hoe u inspeelt op een bepaalde situatie met een opbouwende lijn. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert ander...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Creatief Denken Brainstormen BVT :: In-Company Opleider

...an te maken. Creatief Denken is een techniek om medewerkers actief in te zetten bij het genereren van nieuwe ideeen voor het bedrijf. In de Workshop of Training Creatief Denken kunnen de mensen stap voor stap kennismaken met verschillende methodes en technieken van creatief denken. Onderwerpen Creatief Denken; TotalBrainBox MethodeCreatief ProbleemOplossenCreatieve InspiratieCreatieve DenktankIdeeen Festival; Resultaten In de training "brainstormen" maken deelnemers kennis met verschillende vormen van creatieve denktechnieken. Ze worden uitgedaagd om patroondoorbrekend te denken door steeds weer nieuwe invalshoeken op te sporen. In een training creatief denken leren de deelnemers verschillende technieken om ideeen te genereren met als doel zich actief te gaan inzetten bij het genereren van nieuwe ideeen voor ...
165 training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht ...
148 training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

...t zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met...
175 training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...t ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Teambuilding Welk Karakter Heb Jij?Productie Aansturen En Kostenberekening360 Graden FeedbackPersoonlijk Actieplan: Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijze leiding aan uw team. U bent in staat draagvlak te creeren voor uw nieuwe ideeen en u weet de juiste snaar te raken bij uw medewerkers. U ontwikkelt en coacht het talent en beschikt over de juiste communicatievaar...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Presentatie Voor Groepen BVT :: In-Company Opleider

...or gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en nie...
143 training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

.... Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen e...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus ISO 14001 Milieu Interne Auditor BVT :: In-Company Opleider

...gedaan bij het succesvol invoeren van milieumanagementsystemen (ISO 14001) bij diverse organisaties, zowel in het bedrijfsleven als bij dienstverlenende instellingen of overheidsorganisaties. Onderwerpen ISO 14001 En De Grondbeginselen; Het Milieu-14001 AuditprocesInterviewtechniekenHet Management SysteemMilieukundig- En Wettelijk KaderVoorbereiding Van De AuditWaarnemen En Beoordelen Van De MilieuaspectenRapporteren En Verslaglegging. Resultaten Daarbij kunt u zelfstandig een audit voorbereiden en uitvoeren, waarbij de interne auditor kan beoordelen of (delen van) het geintegreerde managementsysteem voldoet aan de ISO 14001:2004 normen. U bent een (aanstaande) interne auditor. Een goede audit staat met goede vragen en een juiste voorbereiding. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iederee...
245 training_cursus/training_iso_14001_management/cursus_iso_14001.php

Cursus Prestatie Inkoop BVT :: In-Company Opleider

...ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan uw inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Het resultaat is een keten die betere resultaten levert. Hoe dat precies werkt, leert u tijdens deze training. Onderwerpen Waarom Prestatieinkoop; InterviewtechniekenEfficienter InkopenInkoop OptimaliserenGebruik Maken Van De Kennis (opdrachtnemers)Risico`s MinimaliserenWaarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak TeleurObjectief Offertes BeoordelenHoe Vindt U De Beste Leveranciers. Resultaten Na de training bent u effectief en doeltreffend in: 1. Uw zienswijze is verbreed 2. Inzicht in (verbetermogelijkheden van) uw eigen activiteiten 3. Geleerd van praktijkervaringen en oefeningen 4. Concrete en direct toepasbare tips en suggesties gekregen Aansluitend op alle niveaus Ieder...
205 training_cursus/training-prestatie-inkoop/prestatieinkoop.php

Page generated in 0.0898 seconds.