088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Interviewtechnieken Als Telefoniste

Uw zoek resultaat voor: Interviewtechnieken Als Telefoniste

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je ...
170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

BV&T heeft maar liefst 75 vaste docenten en trainers

...nnen uitvoeren. Op dit moment bestaat het trainersnetwerk van BV&T voornamelijk uit taaldocenten, trainers in bedrijfsvoering, verkoop- en communicatietrainers, ISO kwaliteitsdeskundigen en trainers op het gebied van verandermanagement. De nadruk bij de trainingen die bij ons worden aangevraagd ligt veelal op aspecten als talen, bedrijfskunde, management, leidinggeven, verkoop, klantgerichtheid en samenwerking. BV&T is hiermee eenduidig en treedt hiermee dan ook naar buiten. Daarnaast zorgen wij voor de juiste docent of trainer bij uw organisatie. Wij streven naar een optimaal netwerk door verbondenheid, kennis- en ervaringsuitwisseling. Trainer: Sigo Koning Kwaliteit, Bedrijfskunde en Auditor Trainer: Judita Soban Engels Niveau I/II (Noord) Trainer: Marielle Molenaar Communicatie all-round (West) Trainer: Sven Tillema Duit...
professionele_trainers.php

Training Referenties Gemeente Ministerie Organisatie Bedrijven Advisering

...eren. Op dit moment bestaat het trainersnetwerk van BV&T voornamelijk uit taaldocenten, trainers in bedrijfsvoering, verkoop- en communicatietrainers, ISO kwaliteitsdeskundigen en trainers op het gebied van verandermanagement. De nadruk bij de trainingen die bij ons worden aangevraagd ligt veelal op aspecten als talen, bedrijfskunde, management, leidinggeven, verkoop, klantgerichtheid en samenwerking. BV&T is hiermee eenduidig en treedt hiermee dan ook naar buiten. Daarnaast zorgen wij voor de juiste docent of trainer bij uw organisatie. Wij streven naar een optimaal netwerk door verbondenheid, kennis- en ervaringsuitwisseling. Trainer: Sigo Koning Kwaliteit, Bedrijfskunde en Auditor Trainer: Judita Soban Engels Niveau I/II (Noord) Trainer: Marielle Molenaar Communicatie all-round (West) Trainer: Sven Tillema Duits (Midden)...
referenties.php

Cursus Coaching - Coachen Van Uw Team BVT :: In-Company Opleider

... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbeteren en...
287 training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php

BV&T Voorwaarden

... voldoende gedetailleerde wijze de nodige informatie verzamelt en anderzijds de opdrachtgever naar beste weten alle essentiële informatie voor de opzet en uitvoering van de opdracht heeft verstrekt. De opdrachtgever en BV&T kunnen zich zodoende een beeld vormen van de traject vraagstuk, van de omvang van het traject en de mogelijke resultaten daarvan. Als dit resulteert in een vooronderzoek dan worden vooraf met de opdrachtgever de condities van dit vooronderzoek afgesproken. Blijft de opdracht alleen bij een oriënterend gesprek dan zien wij dit als advies zonder overeenkomst, hetzij oriënterend of doelstellend hiervoor brengen wij standaard €250,-- in rekening. Artikel 5. Uitvoeringcondities In de overeenstemming voor de uitvoeringscondities kunnen afspraken worden gemaakt over: de bepaling van de o...
voorwaarden.php

Cursus Adviesvaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar lig...
217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php

Cursus Basic Chat GPT AI Training BVT :: In-Company Opleider

... gebied van kunstmatige intelligentie. Het model is getraind op enorme hoeveelheden geschreven teksten, waardoor het in staat is om menselijke taal te begrijpen en erop te reageren op een zeer geavanceerde manier.Met ChatGPT kunnen gebruikers allerlei soorten taken uitvoeren, zoals het genereren van teksten, het beantwoorden van vragen, het vertalen van talen, en nog veel meer. Het model is in staat om complexe taalstructuren te begrijpen en kan zelfs creatieve en originele antwoorden genereren.Het model biedt een scala aan voordelen, zoals effici?ntie, nauwkeurigheid, en automatisering van taken. Het kan ook helpen bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten en het verbeteren van de besluitvorming.Iedereen die meer dan een uur per dag achter een toetsenbord zit, moet leren werken met dit soort taal-algoritmes. Wa...
301 training_cursus/training-chat-gpt/training-ai-gpt-chat.php

Cursus Teambuilding Met De Juiste Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan. Onderwerpen Inzicht In Teamconflicten Inzicht In Stijlen Van ConflicthanteringSuccesvol Functioneren Als TeamHuidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen Team Resultaten Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil een beroep te doen op u als conflictbeheerd...
272 training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php

BV&T, een erkend opleidingsbureau voor bedrijven

... Werkwijze van BV&T BV&T is een onderwijsbureau waar bedrijven, organisaties als ook ministeries hun personeel opleiden door middel van incompany trainingen en cursussen. BV&T traint dagelijks binnen zeer diverse bedrijven door heel Nederland. Voordat wij tot een opdracht komen plannen wij eerst een telefonische intake, waarna de offerte voor de uw aangevraagde training of cursus wordt opgemaakt. BV&T heeft scherpe prijzen ...
wiezijnwij.php

Cursus Asset Management ISO 55001:2014 BVT :: In-Company Opleider

...e cursus is geschikt voor elke organisatie die wilt beginnen met ISO 55001 Asset Management of haar expertise op dit vlak wilt verbeteren. BV&T biedt de informatie en diensten aan die u verder op weg zullen helpen. Audits zijn afhankelijk van uw behoefte beschikbaar als aanvulling op uw certificering of als standalone service. BV&T biedt zowel de certificering als audits aan op het gebied van ISO 55001 waarbij u optimaal wordt ondersteund in het behalen van uw doelstellingen. Na deze cursus of training kunt u ISO 55001 succesvol toepassen in de dagelijkse praktijk. Daarbij heeft u ook het best mogelijke rendement van uw assets en een verlaging van uw total cost of ownership. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag...
244 training_cursus/iso_55001_asset_management/training_iso_55001.php

Cursus AS 9100 Luchtvracht REVC BVT :: In-Company Opleider

...an commerciele tot militaire luchtvaart, wordt gemeten volgens de AS 9100-reeks (REVC) van normen. AS 9100-luchtvaartnormen bestrijkt de gehele productieketen (IAQG). Dit omvat bedrijven die uitrusting ontwerpen en fabriceren en toebehoren of reserveonderdelen leveren, net als bedrijven die in onderhoud voorzien of revisie- en reparatiediensten aanbieden. In deze training komen alle facetten aan de orde om deze norm aan uw levering te verbinden. Zie programma welke onderdelen wij met u gaan behandelen. Het is tevens mogelijk dat onze docent u door het hele proces heen loods. Onderwerpen Uw Doelstelling; AS 9100 In Uw KwaliteitsmanagementNormeringenOpbouw Van AS 9100 REVCImplementeren Van AS 9100Certificering Volgens AS 9100Het Onderhouden Van De NormeringOrganisatie RapportenOpname In ISO 90012015Persoonlijke Do's En Dont's...
267 training_cursus/AS-9100-REVC-Training/AS9100-Cursus-Checklist.php

Cursus Ziekteverzuim Management BVT :: In-Company Opleider

... Ziek zijn, iedereen kan het overkomen. In eerste instantie is dat natuurlijk vervelend voor de persoon zelf, maar als bedrijf merkt u ook de gevolgen van ziekteverzuim. U merkt een verhoging van de werkdruk met als gevolg een hoge kostenpost. Hoe kunt u hier invloed op uitoefenen? En wat staat u te doen als het ziekteverzuim arbeidsverzuim blijkt te zijn? Heeft u ook dit soort vragen? Dan is deze cursus uitstekend geschikt voor u....
198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het geeft u als leidinggevende de mogelijkheid om de problemen of sluipende frictie op te lossen. Deze training is bestemd voor leidinggevenden en voormannen die het uitvoeren van functioneringsgesprekken in hun takenpakket hebben en willen leren hoe je effectief zo`n gesprek afneemt. De training Functioneringsgesprekken van BV&T is een boeiende en pakkende training waarin u veel tools aangereikt krijgt van de trainer. Wij tra...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

.... Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die ...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicat...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Page generated in 0.1611 seconds.