...is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het geeft u als leidinggevende de mogelijkheid om de problemen of sluipende frictie op te lossen. Deze training is bestemd voor leidinggevenden en voormannen die het uitvoeren van functioneringsgesprekken in hun takenpakket hebben en willen leren hoe je effectief zo`n gesprek afneemt. De training Functioneringsgesprekken van BV&T is een boeiende en pakkende training waarin u veel tools aangereikt krijgt van de trainer. Wij tra...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
.... Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechniekenAlsTelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die ...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicat...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... In de cursus Spaans komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze prak...65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php
... In de cursus Engels komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze prak...61 training_cursus/taaltraining/engels_voor_beginners.php
... In de cursus Duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In de...64 training_cursus/cursus-duits-talen-duits-gevorderd/cursus-duits-voor-gevorderden.php
... In de cursus Russisch komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze pr...67 training_cursus/russische_cursus/russisch_voor_beginners.php
... De cursus VAPRO basisoperator (technisch vakkracht basis operator) biedt de deelnemer een brede basiskennis van het vak als operator, en geeft inzicht in de meest voorkomende basisprocessen en de bijbehorende procesbeheersing. De ondersteunende vakken onderbouwen de werkzaam in de mechanische of proces industrie zit in dit pakket.Een basisoperator bedient en onderhoudt de machines en installaties in een procestechnisch bedrijf. Bi...72 training_cursus/cursus-technisch-vakkracht/basisoperator-voorheen-vapro-basis.php
... In de cursus Duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In de...63 training_cursus/begin_cursus_duits/duits_voor_beginners.php
...e? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begeleiding van uw werknemers. Daarnaast leert u tijdens deze trajecten omgaan met loopbaanvragen en om een loopbaanbegeleidingsplan op te stellen. Onderwerpen De Rol Van De Loopbaanadviseur Taken En Verantwoordelijkheden In LoopbaanbegeleidingHet Opstellen Van Een BegeleidingsplanDe Behoeften Van Uw Medewerkers In Kaart BrengenOverzicht Van Instrumenten Voor LoopbaanbegeleidingStappen In Het BegeleidingsprocesAnalyse Van Kwaliteiten En Beperkingen Van De MedewerkerPraktijksituaties En VoorbeeldenPe...52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php
... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concre...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
...kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultate...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... Als magazijnbeheerder krijgt u te maken met verschillende taken. U co?rdineert, controleert en/of leidt een volledig magazijn of een afdeling hiervan. Daarnaast organiseert u de goederenontvangst, beheert u de voorraden en stuurt u medewerkers aan binnen het magazijn. In deze cursus wordt er ingegaan op allerlei vaardigheden en aspecten die ervoor zorgen dat u uw werk als magazijnbeheerder gemakkelijker kunt uitvoeren. Hierbij st...35 training_cursus/cursus-magazijnmeester/cursus-magazijnmeester.php
... weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. In deze boeiende en zeer praktijkgerichte cursus komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de KAM (QHSE), aan de orde. Na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.Deze cursus is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. De wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. Daarbij wordt de cursus op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. Op deze manier draagt deze cursus bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze cursus actieve activiteiten te o...27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php
... Het uitvoeren van interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. Een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. Deze cursus leidt potenti?le auditoren op. Dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieuco?rdinatoren. Na voltooiing van deze cursus is de deelnemer in st...26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php
Page generated in 0.0845 seconds.