088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Conflicthantering

83

Effectieve cursus Conflicthantering


Conflicten ontstaan in elke werkomgeving. Er kunnen verschillende belangen ontstaan. Men krijgt heftige kritiek. Er kunnen allerlei verstoringen in de communicatie ontstaan. Daar waar mensen met elkaar werken bestaan verschillen. Conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. Als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. Conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. De samenwerking wordt verbeterd. In de training Conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. Op deze manier kunnen zij kennisnemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen, namelijk de stijl die op dat moment het meest effectief is.


Onderwerpen



Resultaat


Of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict, conflicthantering is in veel situaties inzetbaar. Een leidinggevende, opdrachtgever of collega, het maakt niet uit om welk persoon het gaat. Door middel van deze training vergroot u uw inzicht in conflicten. U weet hoe conflicten ontstaan en op welke manieren u kunt reageren in een conflict. Daarnaast weet u welke conflictstijl het meest effectief is in welke situatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Conflicthantering . Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Conflicthantering aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Conflicthantering ;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Conflicthantering . Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Conflicthantering


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Basis Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Omgaan met agressie

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Hectas Bedrijfsdiensten C.V.14 deelnemers3 trajecten
Visietech3 deelnemers 
PJ Milieu12 deelnemers 
St. Joris Keramische Industrie B.v.2 deelnemers5 trajecten
Cashmaster B.V. Enschede1 deelnemers 
Vilente9 deelnemers 
Stichting De Zijlen7 deelnemers 
Quality Wellnessresorts Holding B.V.1 deelnemers 
De Bibliotheek Waterland1 deelnemers 
HTM Wagenparkservice1 deelnemers 
Douma Staal BV5 deelnemers2 trajecten
Spill1 deelnemers 
HECTAS Facility Services1 deelnemers12 trajecten
FLE Logistics B.V.8 deelnemers 
Scholingsbureau UWV1 deelnemers2 trajecten
Gynetics Medical Products 1 deelnemers2 trajecten
Heuvelrecht Advocatuur & Mediation5 deelnemers 
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers 
Kverneland Group5 deelnemers 
Sight Line Productions B.V.1 deelnemers5 trajecten
I-press DM-Production B.V.5 deelnemers 
Pluimveepraktijk Zuid Nederland BV6 deelnemers 
Rhenus Logistics11 deelnemers 
Ministerie Van Defensie20 deelnemers3 trajecten
PTMD Collection5 deelnemers3 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Conflicthantering. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. daar gaat het om bij het journalistieke interview. op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. het is meer dan een paar trucjes toepassen.

in een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het gesprek weet te sturen. van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend?
gedurende de workshop werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. de uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? hoe bouw je je verhaal op? hoe maak je een spannend begin?
Onderdeel van Conflicthantering



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training conflicthantering training Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass conflicthantering training. MT Kader Trainingen: Conflicthantering. ZZP of Freelance Vacature voor: training conflicthantering. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training conflicthantering conflicthantering training. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training conflicthantering conflicthantering training. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? dan is deze workshop uitstekend geschikt voor u. in deze workshop leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Kansen zien waar niemand ze verwacht.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Conflicthantering