088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen

6

Algemene cursus Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen


Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Topfit Fysiotherapie8 deelnemers5 trajecten
Vion Food Nederland B.V.1 deelnemers 
HECTAS Facility Services1 deelnemers12 trajecten
Ansaldo Thomassen1 deelnemers4 trajecten
Helly Hansen6 deelnemers 
Bel Leerdammer11 deelnemers19 trajecten
Ausnutria B.V.18 deelnemers 
Totaalsolar Marum4 deelnemers 
Vion Boxtel B.V. deelnemers4 trajecten
Leeuwarden Bauconflex1 deelnemers 
Denso Europe B.V.18 deelnemers2 trajecten
Primaplan PCS B.V.8 deelnemers 
TB Shipyards8 deelnemers 
Nedac Sorbo BV8 deelnemers 
Euro Planit10 deelnemers 
Hitec Power Protection8 deelnemers 
Pep30 deelnemers 
Pluimveepraktijk Zuid Nederland BV6 deelnemers 
Korton2 deelnemers 
Eurobolt B.V.1 deelnemers 
HALL BV1 deelnemers 
Snowworld Landgraaf8 deelnemers 
Keter Benelux B.V.32 deelnemers 
Altimate Netherlands BV4 deelnemers 
Homij Technische Installaties BV4 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Telefoon- en Receptiemedewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
heeft u in uw werk te maken met duitse contacten? dan is het onmisbaar om de duitse taal te beheersen. ondanks dat veel duitse bedrijven tegenwoordig ook engels spreken, blijft het belangrijk om duits te kunnen spreken wanneer u zaken doet met duitse bedrijven. wanneer u een duitse brief kunt schrijven zonder taalfouten en/of een gesprek kunt voeren in het duits met uw zakelijke relaties, kunt u de professionaliteit van uw organisatie waarborgen. daarnaast kunt u op die manier uw internationale concurrenten voor zijn.

de duitse taal beheersen is echter makkelijker gezegd dan gedaan. zo worden de naamvallen in de duitse grammatica erg lastig gevonden. tevens wordt de duitse manier van zaken doen vaak als formeler ervaren vergeleken nederland. wilt u leren om zakelijke gesprekken te voeren of om zakelijke brieven te schrijven in het duits? of richt u zich liever op andere onderwerpen met betrekking tot de workshop zakelijk duits? bij bv&t kunt u terecht voor een workshop zakelijk duits op maat. Onderdeel van Telefoon- en Receptiemedewerker



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen. Nederland

Blog Nieuws:

in het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale contacten niet meer weg te denken. veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. hierdoor kan het zijn dat u op uw werk contact moet opnemen met spaanse leveranciers, opdrachtgevers, vestigingen of klanten.

om optimaal te kunnen corresponderen is beheersing van de spaanse taal dan ook zeer belangrijk. de workshop zakelijk spaans is geschikt voor u wanneer u in uw werksituatie te maken krijgt met de spaanse taal, maar deze nog niet voldoende beheerst. u wilt uw kennis van de spaanse taal naar een hoger level brengen. tijdens deze workshop wordt er gericht op uw wensen en praktijksituatie. dit betekent dat u bepaalt of de workshop zich meer richt op het voeren van zakelijke gesprekken of het schrijven van zakelijke brieven.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Ziet u het detail of het geheel?

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen