088-7744333
6
Algemene cursus Interviewtechnieken Als Telefoniste
Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.
Onderwerpen
- Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker;
- De Klant Altijd Aandacht Geven
- Effectief Luisteren En Feedback Geven
- Interviewtechnieken Als Telefoniste
- Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen
- Assertief Optreden En Overzicht Houden
- Conflicthantering En Lastige Gesprekken
- Omgaan Met Piekperiodes In Uw Werk
- Praktijksituaties En Oefeningen
- Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts.
Resultaat
Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Interviewtechnieken Als Telefoniste. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Interviewtechnieken Als Telefoniste aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Interviewtechnieken Als Telefoniste;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Interviewtechnieken Als Telefoniste. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Interviewtechnieken Als Telefoniste
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company SBS 6 Productions 6 deelnemers 2 trajecten Traffic Service Nederland 1 deelnemers GGD Zeeland 14 deelnemers UWV 7 deelnemers 3 trajecten Leijdsman Elektro 1 deelnemers Vodafone 1 deelnemers CIG Centraalstaal 3 deelnemers Dun & Bradstreet 9 deelnemers Gemeente Leidschendam- Voorburg 2 deelnemers DMO-JIVC-C4I-IB 1 deelnemers Webeasy B.V. 7 deelnemers CCI B.V. 5 deelnemers 2 trajecten Boels Rental 3 deelnemers Bel Leerdammer B.V. 13 deelnemers 3 trajecten Ministerie Van Infrastructuur En Waterstaat 9 deelnemers Edialux Nederland B.v. 6 deelnemers Ridder BV 1 deelnemers Boomkwekerij Ebben B.V. 5 deelnemers Valspar 150 deelnemers Welten 15 deelnemers 5 trajecten Smeding Groenten En Fruit 6 deelnemers Apt Kurvers B.V. 10 deelnemers 2 trajecten RAI 1 deelnemers RLC 19 deelnemers Calibris 10 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Telefoon- en Receptiemedewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 04-11-2024
heeft u italiaans nodig voor uw werk? en bent u het zat om steeds weer het woordenboek te pakken of om het internet te raadplegen? dan is deze workshop een geschikte keuze voor u.
italiaans is geen gemakkelijke taal. de grammatica is anders dan die van de nederlandse taal en ook lijken de woorden van beide talen niet op elkaar. gelukkig hebben wij de geschikte workshop voor u. met de workshop italiaans voor beginners leert u namelijk handige zinnen en uitdrukkingen in het italiaans die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. deze effectieve workshop is met name gericht op de communicatieve vaardigheden. dit houdt in dat u met deze workshop bijvoorbeeld leert hoe u gesprekken in het italiaans moet voeren of hoe u e-mails of brieven schrijft in het italiaans. in deze praktijkgerichte workshop verbetert u uw zakelijk italiaans op een zeer effectieve wijze. u leert de taal snel en efficient. Onderdeel van Telefoon- en Receptiemedewerker
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Interviewtechnieken Als Telefoniste Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Interviewtechnieken Als Telefoniste. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker Interviewtechnieken Als Telefoniste. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker Interviewtechnieken Als Telefoniste. NederlandBlog Nieuws:
bent u werkzaam (toekomstig) op de afdeling marketing of communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien.
vooraf aan de workshop zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.
in deze workshop leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie binnen uw organisatie aan de slag te gaan. u kent de doelstellingen van de afdeling en ontwikkelt de vaardigheden om uw taken als marketingmedewerker uit te voeren. u plant effectiever en heeft een beter inzicht in het marketingbeleid. concreet, actief, resultaatgericht en direct toepasbaar kenmerken deze waardevolle workshop.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Interviewtechnieken Als Telefoniste