088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Praktijksituaties En Oefeningen

6

Algemene cursus Praktijksituaties En Oefeningen


Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Praktijksituaties En Oefeningen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Praktijksituaties En Oefeningen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Praktijksituaties En Oefeningen;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Praktijksituaties En Oefeningen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Praktijksituaties En Oefeningen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Van Raam11 deelnemers 
Siblu Camping Lauwersoog6 deelnemers 
The Lycra Company 11 deelnemers 
Transportbedrijf Van Donkelaar BV11 deelnemers 
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers 
DB Schenker Rail Nederland BV5 deelnemers 
Nvt.1 deelnemers 
Tijhof Autotransportsystemen B.V.2 deelnemers2 trajecten
Woningstichting De Wieren 1 deelnemers 
Nijenkamp Bv7 deelnemers 
Dimass Group1 deelnemers 
Nuon8 deelnemers 
Accres Apeldoorn B.V.1 deelnemers 
Thuishulp Nederland2 deelnemers 
Woningstichting Eigen Haard5 deelnemers 
Alkor Draka2 deelnemers 
Albert Heijn Online HSC Eindhoven deelnemers2 trajecten
Wijnne Barends1 deelnemers4 trajecten
Gemalto Breda 4 deelnemers 
Veiligheidsregio Kennemerland1 deelnemers 
Met STER BV1 deelnemers 
VION Food Group1 deelnemers3 trajecten
Legrand Nederland3 deelnemers 
Universiteit Leiden 10 deelnemers2 trajecten
Ministerie Van Defensie20 deelnemers3 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Telefoon- en Receptiemedewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 04-11-2024
de techniek van effectief vergaderen staat centraal in deze workshop. de relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij deelneemt aan zo`n vergadering. om beurten wordt de rol van voorzitter, notulist en deelnemer gespeeld. na afloop van de workshop kan iedere cursist efficient vergaderen en beheerst hij/zij de achterliggende techniek. Onderdeel van Telefoon- en Receptiemedewerker



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Praktijksituaties En Oefeningen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Praktijksituaties En Oefeningen. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker Praktijksituaties En Oefeningen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker Praktijksituaties En Oefeningen. Nederland

Blog Nieuws:

loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? ziet u uitdaging in het aanscherpen van uw competenties?

bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Ongetraind werken is eigenlijk jezelf bedriegen

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Praktijksituaties En Oefeningen