088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Lastige Rollen Casus

170

Algemene cursus Lastige Rollen Casus


Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen.

In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het gesprek weet te sturen. Van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. Is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend?
Gedurende de training werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. De uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. Bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. Kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin?


Onderwerpen



Resultaat


Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewen en je bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus.

De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces dat zich tussen interviewer en geinterviewde afspeelt, en bij de manier waarop mensen spreken en vertellen. Inzicht daarin verhoogt je capaciteit om goed te interviewen.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Lastige Rollen Casus. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Lastige Rollen Casus aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Lastige Rollen Casus;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Lastige Rollen Casus. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Lastige Rollen Casus


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Klantgericht Denken en Handelen
cursus Presentatie Technieken
training Verkoper Communicatie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Interview Technieken
training Communicatievaardigheden
training Basis Effectief Communicatie
cursus Conflicthantering
training Presentatie voor Groepen
training Assertiviteit en Assertief
training Balie en Receptie Medewerker
training Vergadertechnieken
training Soepel en effectief
Training Nederlands schrijven voor
Training OR Ondernemingsraad
training Creatief Denken Brainstormen
training Onderhandelingstechniek
training Informatiestromen -
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Nieuwe Medewerker Inwerken
training Verzuimgesprekken
Cursus Adviesvaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Teambuilding met de juiste
training Feedback Middenkader

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Barkmeijer Stroobos BV4 deelnemers3 trajecten
Rinos B.V.1 deelnemers 
Geelen Beton Wanssum BV9 deelnemers2 trajecten
Congregatie Van De Zusters Van Julie Postel1 deelnemers 
Poultry Vets9 deelnemers 
Business Health1 deelnemers 
Fabriek Van Palty Producten B.V.1 deelnemers 
Van Wijnen Noord B.V.12 deelnemers 
Bel Leerdammer11 deelnemers19 trajecten
Tuindeco International BV8 deelnemers2 trajecten
Gemeente Breda8 deelnemers 
OFICHEM1 deelnemers2 trajecten
Ebusco B.V.5 deelnemers4 trajecten
Heuvelrecht Advocatuur & Mediation5 deelnemers 
Medistad Medical BV1 deelnemers 
Bayer1 deelnemers 
Exova RPC12 deelnemers 
Servicepunt7115 deelnemers 
Stichting Carinova32 deelnemers 
Mazars Accountants2 deelnemers 
Rc Panels BV9 deelnemers 
Van Hoorne Entertainment B.V.1 deelnemers 
St. Joris Keramische Industrie B.v.2 deelnemers5 trajecten
ILEXYS BV Inzake Bekaert Assen2 deelnemers 
KOAC-NPC7 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Interview Technieken. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 04-03-2024
kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. in deze boeiende en zeer praktijkgerichte workshop komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de kam (qhse), aan de orde. na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.

deze workshop is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. de wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. daarbij wordt de workshop op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. op deze manier draagt deze workshop bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze workshop actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderdeel van Interview Technieken



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Lastige Rollen casus Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Lastige Rollen casus. MT Kader Trainingen: Interview Technieken. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus interviewtechnieken. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus interviewtechnieken Lastige Rollen casus. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus interviewtechnieken Lastige Rollen casus. Nederland

Blog Nieuws:

deze pakkende workshop is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. u leert en oefent in deze workshop de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Stoot je hoofd niet tegen de wolken.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Lastige Rollen Casus