... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. ...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstell...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didact...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe form...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied v...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doels...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Tijdens deze cursus staat de techniek van effectief vergaderen centraal. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een effici?nte wijze waarop men dit kan doen, maakt deel uit van "effici?nt vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist ...78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php
... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebare...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud va...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
...oneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het geeft u als leidinggevende de mogelijkheid om de problemen of sluipende frictie op te lossen. Deze training is bestemd voor leidinggevenden en voormannen die het uitvoeren van functioneringsgesprekken in hun takenpakket hebben en willen leren hoe je effectief zo`n gesprek afneemt. De training Functioneringsgesprekken van BV&T is een boeiende en pakkende training waarin u veel tools aangereikt k...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... In de cursus Magazijnmeester staat effici?ntie en het aansturen van goederen centraal. Daarnaast wordt u in deze cursus voorbereid op een leidinggevende taak. U krijgt zowel de technische, alsook de onderdelen die gericht zijn op het leidinggeven, onder de knie. Het te behalen diploma toont aan dat u beschikt over veelzijdigheid en praktische vakkennis op dit gebied. Onderwerpen Magazijn In De Organisatie Voorraadbeh...31 training_cursus/opleiding-magazijnmeester/opleiding-magazijnmeester.php
...en in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefonere...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...rgt ervoor dat iedereen zich houdt aan de afgesproken procedures, veiligheidsregels en administratieve afhandeling. Tijdens de cursus Warehousevoorman van BV&T maakt u kennis met alle facetten die nodig zijn om deze functie effectief uit te voeren. Onderwerpen Module I: Communicatie En Leidinggeven Module II Bedrijfseconomie Planning En OrganisatieModule III: Warehouse Voorman Resultaten Na het volgen van dit traject kunt u de voortgang in de warehouse benoemen en relaties leggen voor het verkrijgen van het grootst mogelijk resultaat. U weet op een effectieve manier mensen aan te spreken en te motiveren. Daarnaast weet u verspillingen te vermijden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de indivi...80 training_cursus/warehouse-productieman/warehousevoorman.php
...an binnen het magazijn. In deze cursus wordt er ingegaan op allerlei vaardigheden en aspecten die ervoor zorgen dat u uw werk als magazijnbeheerder gemakkelijker kunt uitvoeren. Hierbij staat effici?ntie en het aansturen van goederen centraal. Onderwerpen Magazijn In De Organisatie LeidinggevenKwaliteitOrders VerzamelenOnderhoudIntern En Extern TransportIn Kaart Brengen Van GoederenstromenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na deze cursus kunt u leidinggeven aan magazijnmedewerkers. U kunt de kwaliteit en veiligheid van het magazijn bewaken. U weet voorraad beheersingsmethoden te beoordelen en bent op de hoogte van beschikbare locatie laad- en lossystemen. Daarnaast bent u in staat om de goederenstroom in kaart te brengen, een ontwerpschets en een routeplanning te maken. Aansluitend op alle niveaus...35 training_cursus/cursus-magazijnmeester/cursus-magazijnmeester.php
...oonlijke effectiviteit is bedoeld voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en z...50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php
Page generated in 0.0392 seconds.