088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Interviewtechnieken

205

Effectieve cursus Interviewtechnieken


~Prestatieinkoop~ of ook wel Best Value Procurement - het gedachtegoed om objectief een groot project in te kopen. Prestatieinkoop draagt bij aan het realiseren van strategische doelen op een zo effectief mogelijke manier. De basis voor de training presatie-inkoop is dat alle facetten worden meegenomen (ALL-IN) bij de offertes die u gaat ontvangen, geen verassingen of nacalculatie. De trainer neemt u mee in verschillende inkoopmethodiek waarbij aanbieders maximale ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan uw inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Het resultaat is een keten die betere resultaten levert. Hoe dat precies werkt, leert u tijdens deze training.


Onderwerpen



Resultaat


Na de training bent u effectief en doeltreffend in:
1. Uw zienswijze is verbreed
2. Inzicht in (verbetermogelijkheden van) uw eigen activiteiten
3. Geleerd van praktijkervaringen en oefeningen
4. Concrete en direct toepasbare tips en suggesties gekregen


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Interviewtechnieken. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Interviewtechnieken aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Interviewtechnieken;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 8 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Interviewtechnieken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Interviewtechnieken


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
BenFit1 deelnemers 
Baalderborg Groep1 deelnemers 
DMO-JIVC-C4I-IB1 deelnemers 
WMD6 deelnemers 
Gielis Engineering & Design2 deelnemers 
Eleq Steenwijk B.v. 1 deelnemers 
Niebeek Milieumanagement6 deelnemers 
Gemeente Eindhoven7 deelnemers 
Van Halteren Special Products1 deelnemers7 trajecten
EcoSmart Nederland BV 7 deelnemers 
Goossens Wonen & Slapen12 deelnemers 
Quercus Technical Services2 deelnemers4 trajecten
Brinks Climate5 deelnemers3 trajecten
Globecomm Europe3 deelnemers 
PWR Pack International BV15 deelnemers2 trajecten
Deutsche Bank1 deelnemers2 trajecten
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers 
Deutsche Bank Nederland N.V.1 deelnemers 
Smurfit Kappa RapidCorr5 deelnemers2 trajecten
Kroon1 deelnemers 
Mapi Values4 deelnemers4 trajecten
Yme Kuiper B.V. 1 deelnemers 
Adri En Zoon B.V.8 deelnemers 
Metaflex Doors Europe BV7 deelnemers 
Chevron Exploration And Production Netherlands B.V1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Prestatie Inkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
iedere medewerker kan in een situatie terecht komen waarin hem gevraagd wordt om te helpen bij het opleiden van andere medewerkers. dit betekent dat een medewerker in plaats van het werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. in deze workshop leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. u leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderdeel van Prestatie Inkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Interviewtechnieken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Interviewtechnieken. MT Kader Trainingen: Prestatie Inkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: training prestatie inkoop. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training prestatie inkoop Interviewtechnieken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training prestatie inkoop Interviewtechnieken. Nederland

Blog Nieuws:

elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. deze workshop geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden.

lean by kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de workshop lean by kaizen (verbetermanagement). samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. aansluitend op deze workshop is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. de inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.

doelgroep:
lean by kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Uit het verleden kun je leren.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Interviewtechnieken