088-7744333
205
Algemene cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur
~Prestatieinkoop~ of ook wel Best Value Procurement - het gedachtegoed om objectief een groot project in te kopen. Prestatieinkoop draagt bij aan het realiseren van strategische doelen op een zo effectief mogelijke manier. De basis voor de training presatie-inkoop is dat alle facetten worden meegenomen (ALL-IN) bij de offertes die u gaat ontvangen, geen verassingen of nacalculatie. De trainer neemt u mee in verschillende inkoopmethodiek waarbij aanbieders maximale ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan uw inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Het resultaat is een keten die betere resultaten levert. Hoe dat precies werkt, leert u tijdens deze training.
Onderwerpen
Resultaat
Na de training bent u effectief en doeltreffend in:
1. Uw zienswijze is verbreed
2. Inzicht in (verbetermogelijkheden van) uw eigen activiteiten
3. Geleerd van praktijkervaringen en oefeningen
4. Concrete en direct toepasbare tips en suggesties gekregen
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 8 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company SJG Weert 6 deelnemers Siblu Camping Lauwersoog 6 deelnemers Van Dijk Heftrucks 3 deelnemers Ymere 1 deelnemers Swagelok Nederland 6 deelnemers Wijnhoff & Van Gulpen & Larsen B.V. 8 deelnemers Jorissen Simonetti Architecten 1 deelnemers Europe Top Security BV 6 deelnemers 2 trajecten Cofely GDF Suez 1 deelnemers Ansaldo Thomassen 1 deelnemers 4 trajecten Amsterdam UMC Locatie AMC 1 deelnemers Scionix Holland B.V. 21 deelnemers 3 trajecten BOOMKWEKERIJ BONESCHANSKER 2 deelnemers NU 91 6 deelnemers B.v. Bouwbedrijf OSDO 5 deelnemers Moso International BV 3 deelnemers 2 trajecten DOC Kaas 24 deelnemers 3 trajecten De Groot & Visser BV 3 deelnemers Quercus Technical Services 2 deelnemers 4 trajecten Hovenierderij Sandee BV. 13 deelnemers Klinipath BV 2 deelnemers Nedinsco B.V. 8 deelnemers Royal Hoitsema Labels 12 deelnemers Nienhuis Montessori 1 deelnemers 2 trajecten DMO-JIVC-C4I-IB 1 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Prestatie Inkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 04-11-2024
deze six sigma workshop is bijzonder ten opzichte van andere six sigma workshop en workshop. in deze workshop six sigma wordt niet een model uitgelegd, maar laten we de methode tot leven komen. de workshop six sigma zijn meestal technisch van karakter, maar het is veel spannender en nuttiger six sigma te ervaren samen met collega`s. het is een wetmatigheid dat integrale verbeteringen alleen door teams kunnen worden gerealiseerd. de leden van zo`n team moeten daarom in de eerste plaats goed kunnen samenwerken voordat ze uberhaupt in staat zijn een probleem goed op te lossen. in de tweede plaats moeten de teamleden, medewerkers en/of leidinggevenden zeer goed begrijpen welke technieken ze kunnen toepassen in welke situatie. we hebben deze workshop six sigma zodanig vormgegeven dat zowel de samenwerking als de logica van het verbeterproces worden ervaren. Onderdeel van Prestatie Inkoop
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. MT Kader Trainingen: Prestatie Inkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: training prestatie inkoop. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training prestatie inkoop Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training prestatie inkoop Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. NederlandBlog Nieuws:
de workshop frans voor gevorderden is geschikt voor medewerkers die al de basis kennen van de franse taal. in deze workshop leert u handige zinnen en uitdrukkingen die u kunt gebruiken om succesvol te communiceren in een zakelijke omgeving. afhankelijk van uw doelstelling, wordt er gericht op spreekvaardigheid en/of schrijfvaardigheid. u kunt bijvoorbeeld leren om zakelijke gesprekken te voeren in het frans, bezoek te ontvangen of te telefoneren. of misschien wilt u zich richten op het schrijven van zakelijke brieven in het frans? in deze praktijkgerichte workshop verbetert u uw zakelijk frans op een zeer effectieve wijze. u leert de taal snel en efficiënt en zult met meer vertrouwen frans communiceren in uw zakelijke omgeving.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur