088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur

205

Effectieve cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur


~Prestatieinkoop~ of ook wel Best Value Procurement - het gedachtegoed om objectief een groot project in te kopen. Prestatieinkoop draagt bij aan het realiseren van strategische doelen op een zo effectief mogelijke manier. De basis voor de training presatie-inkoop is dat alle facetten worden meegenomen (ALL-IN) bij de offertes die u gaat ontvangen, geen verassingen of nacalculatie. De trainer neemt u mee in verschillende inkoopmethodiek waarbij aanbieders maximale ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan uw inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Het resultaat is een keten die betere resultaten levert. Hoe dat precies werkt, leert u tijdens deze training.


Onderwerpen



Resultaat


Na de training bent u effectief en doeltreffend in:
1. Uw zienswijze is verbreed
2. Inzicht in (verbetermogelijkheden van) uw eigen activiteiten
3. Geleerd van praktijkervaringen en oefeningen
4. Concrete en direct toepasbare tips en suggesties gekregen


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 8 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Kuitert1 deelnemers 
Electrotechniek Hollander8 deelnemers 
Bari1 deelnemers 
GroningerHuis2 deelnemers 
Dun @ Bradstreet8 deelnemers 
DNS Infratechniek B.V.2 deelnemers 
Wijnhoff & Van Gulpen & Larsen B.V.8 deelnemers 
IJspaleis Sprundel B.V.7 deelnemers 
Het Waterlaboratorium N.v.3 deelnemers 
MBO Amersfoort3 deelnemers2 trajecten
Zehnder Groep Ned.1 deelnemers2 trajecten
Bergfood BV5 deelnemers 
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers 
Nederlandse Defensie Academie13 deelnemers6 trajecten
IHC Handling Systems V.O.F.4 deelnemers 
Prive1 deelnemers8 trajecten
Poultry Vets9 deelnemers 
HALL BV1 deelnemers 
Boerman1 deelnemers3 trajecten
Akzonobel4 deelnemers2 trajecten
Rabobank Nederland3 deelnemers 
Talent4werk7 deelnemers 
CLB Integrated Solutions6 deelnemers 
Mammoet Nederland B.V.1 deelnemers 
Vion Boxtel BV8 deelnemers6 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Prestatie Inkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
in de workshop rapporteren en verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. in deze zeer praktijkgerichte workshop leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. na afloop van de workshop stelt u uw rapporten met meer gemak en mogelijk met meer plezier op dan voorheen. uw rapporten zijn beduidend minder omvangrijk dan voor de workshop. verder weet u waar u met schrijven goed in bent en wat u nog wilt verbeteren. Onderdeel van Prestatie Inkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. MT Kader Trainingen: Prestatie Inkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: training prestatie inkoop. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training prestatie inkoop Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training prestatie inkoop Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Nederland

Blog Nieuws:

organisaties moeten steeds beter en steeds sneller inspelen op veranderingen terwijl ze kosten laag moeten houden. dit uiteraard natuurlijk om de concurrentie voor te blijven en de kosten intern op pijl te houden. lean en six sigma zorgen ervoor dat organisaties sneller kunnen inspelen op een veranderende markt en de kosten laag houden.
de lean six sigma black belt is in staat problemen op te lossen, besparingen te realiseren en de mensen te betrekken. de lean six sigma black belt kan hoge kostenbesparingen realiseren terwijl de kwaliteit omhoog gaan. organisaties die werken met lean six sigma realiseren snel kosten besparingen van minimaal 15%. de lean six sigma black belt is de projectmanager van deze veranderingen. de lean six sigma black belt combineert het beste van zowel lean als six sigma.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
In te hoge verwachting schuilt de grootste teleurstelling.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur