... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkhede...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende m...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
...p doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; GespreksvaardighedenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen In GesprekkenPresentatietechniekenEffectief OnderhandelenConflicthanteringFeedback Geven. Resultaten Daarbij kunt u duidelijk en op de juiste manier communiceren. U weet h...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Onderwerpen Gespreksvaardigheden; SelectiegesprekkenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen Op GesprekkenEffectief OnderhandelenAssertief Zijn (eventueel Individueel)Feedback GevenPersoonlijk Actieplan En Do`s & Don`ts. Resultaten U heeft geleerd om op een juiste en duidelijke manier te communiceren. Er is ingegaan op beinvloedend gedrag en u weet hoe u zich voorbereidt op een goede interactie. Daarbij weet u hoe u een duidelijke opbouwende lijn hanteert tijdens een gesprek die inspeelt op de situatie. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverw...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
...matige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Teambuilding Welk Karakter Heb Jij?Productie Aansturen En Kostenberekening360 Graden FeedbackPersoonlijk Actieplan: Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijze leiding a...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
...he richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren. Onderwerpen Ontwikkeling In De Kwaliteitszorg, Normering KwaliteitssystemenBedrijfsprocessen BeschrijvenProcesbeheersing TechniekenKwaliteit In De Dienstverlenende OrganisatieImplementatieBeoordeling Van Managementsystemen. Resultaten De opleiding Kwaliteitsmanagement is een volwaardige opleiding. U verkrijgt deskundigheid in duurzame verbetering van uw organisatie. U maakt kennis met de verschillende kwaliteitsprocedures, hierbij stelt u centraal: beheersing, borging en verbetering van kwaliteit. Tijdens het traject krijgt u vergaande kennis en wordt er voortdurend gekeken naar de vaardigheden op de huidige werkplek. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in ...28 training_cursus/iso_normering_cursus/iso_normen_certificering.php
...us Engels komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Engels op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Engels communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vrijblijvend Intakegesprek; Vaardighedentoets EngelsOrganisatiedoelstellingEngelse EtiquetteEngels SprekenLuisterenGrammatica Voor BeginnersEngels SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten...61 training_cursus/taaltraining/engels_voor_beginners.php
...ls handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Duits op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Duits communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Intake Voor De Cursus Duits; Keuze Uit Diverse TrainingsvormenErvaren En Professionele Duitse TaaltrainersBranche Specifieke ErvaringWoordenteksten Lezen / UitsprekenDagelijkse OmgangstaalZakelijk DuitsPraktijkgerichte En Werkgerelateer...64 training_cursus/cursus-duits-talen-duits-gevorderd/cursus-duits-voor-gevorderden.php
... goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderwerpen Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van PatronenTelefoonirritatieRegels DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
...straling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor we...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...en op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Leidinggeven En Managen; Leider Of DienaarPersoneel MotiverenSituationeel LeidinggevenCompetentieniveaus Inrichten/bepalenVerschillende Stijlen Van LeidinggevenStijlvariatie En StijlprofielenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u volledig op de hoogte van de verschillende vormen van leidinggeven. U krijgt duidelijk inzicht welke stijl van leidinggeven het meest bij...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
...ee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier kunt u de geleerde vaardigheden direct toepassen in de dagelijkse praktijk. Aansluitend op...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... UitsprekenDagelijkse OmgangstaalZakelijk RussischPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt na deze cursus zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussen Russischtalige mensen onderling, die soms heel snel gaat, zult u kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Russischtalige kranten en tijdschriften volledig te lezen en programma`s op Russische radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail te volgen. Uw woordenschat wordt zakelijk en u leert de gezegden, zowel in zakelijk verkeer, alsook in zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert ande...68 training_cursus/cursus-russisch/russisch-voor-gevorderden.php
...s Spaans komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Spaans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Spaans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vaardighedentoets; OrganisatiedoelstellingSpaanse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Spaans. U leert de taal vloe...65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php
Page generated in 0.0826 seconds.