... Kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om...27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php
... In de cursus Magazijnmeester staat effici?ntie en het aansturen van goederen centraal. Daarnaast wordt u in deze cursus voorbereid op een leidinggevende taak. U krijgt zowel de technische, alsook de onderdelen die gericht zijn op het leidinggeven, onder de knie. Het te behalen diploma toont aan dat u beschikt over veelzijdigheid en praktische vakkennis op dit gebied. Onderwerpen Magazijn In De Organisatie Voorraadbeh...31 training_cursus/opleiding-magazijnmeester/opleiding-magazijnmeester.php
... Als magazijnbeheerder krijgt u te maken met verschillende taken. U co?rdineert, controleert en/of leidt een volledig magazijn of een afdeling hiervan. Daarnaast organiseert u de goederenontvangst, beheert u de voorraden en stuurt u medewerkers aan binnen het magazijn. In deze cursus wordt er ingegaan op allerlei vaardigheden en aspecten die ervoor zorgen dat u uw werk als magazijnbeheerder gemakkelijker kunt uitvoere...35 training_cursus/cursus-magazijnmeester/cursus-magazijnmeester.php
... Kwaliteitsmanagement is meer dan het implementeren van een model alleen. Want hoe houdt u zicht op kwaliteit in een organisatie, die steeds verandert? In deze opleiding ontwikkelt u kennisvaardigheden, zodat u met uw bedrijf kunt meegroeien. U leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. U krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren. Onderwerpen Ontwikkeling In De ...28 training_cursus/iso_normering_cursus/iso_normen_certificering.php
...erbale communicatie. Onderwerpen Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van PatronenTelefoonirritatieRegels DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde le...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
...heden. Een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. Deze cursus leidt potenti?le auditoren op. Dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieuco?rdinatoren. Na voltooiing van deze cursus is de deelnemer in staat om op een praktische manier interne kwaliteitsaudits uit te voeren. Naast theoretische achtergronden en normen worden er ook praktische vaardigheden bijgebracht die nodig zijn bij het uitvoeren van een interne audit. In deze zeer praktische cursus verwerft u in korte tijd de essenti?le vaardigheden van ISO 19011. Dit zijn de belangrijkste kennisvaardigheden op het gebied van een interne auditor. Er wordt ingegaan op diverse aspecten van de huidige kw...26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php
...sertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten e...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Als warehousevoorman bent u verantwoordelijk voor de werkzaamheden die in het warehouse worden uitgevoerd. U begeleidt en/of organiseert de stroom van goederen en informatie binnen uw organisatie. Daarnaast geeft u leiding aan medewerkers die bezig zijn met het laden en lossen en de opslag van goederen. U zorgt ervoor dat iedereen zich houdt aan de afgesproken procedures, veiligheidsregels en administratieve afhandeli...80 training_cursus/warehouse-productieman/warehousevoorman.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstell...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doels...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
...erbij ligt de nadruk op ?geen verspillingen?. Ook voor uw organisatie is een goede integrale beheersing van de goederenstroom van wezenlijk belang. De markt vraagt immers om korte en tegelijkertijd betrouwbare levertijden. De strenge eisen, die aan opslag en distributie worden gesteld zijn hoog. Alles moet snel, flexibel, effici?nt, correct, goedkoop en met meer toegevoegde waarde gebeuren. Deze cursus biedt u concrete tips en tools. Onderwerpen Logistieke Kennis OrganisatieprincipesInkoopGoederenstroomLogistieke NetwerkplanningDistributieplanningABC-analyseLogistieke Kosten Resultaten Deze optimale cursus is speciaal ontwikkeld voor diegene die een gedegen, praktische toepasbare en brede basiskennis op het gebied van logistiek wil ontwikkelen. Er zit winst in een goede beheersing van magazijnen, voorraden...29 training_cursus/cursus-logistiek/cursus-logistiek.php
...ing Rapporteren en Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop van de training stelt u uw rapporten met meer gemak en mogelijk met meer plezier op dan voorheen. Uw rapporten zijn beduidend minder omvangrijk dan voor de training. Verder weet u waar u met schrijven goed in bent en wat u nog wilt verbeteren. Onderwerpen Doelstellingen Van Rapporten En Verslagen, Rapport PlanOpbouwTeksten Opzetten (Nederlandse Taal)Verschillende TechniekenSamenvatten En ConclusiesPersoon...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe form...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... De technische vakkracht is verantwoordelijk voor het voorkomen van schade aan mensen, middelen en het milieu. Het gaat hierbij om inhoudelijke bewerkingen. De taken van een technische vakkracht zijn bijvoorbeeld: bedienen, regelen, bewaken. Dit moet schriftelijk worden onderbouwd. De kandidaat weet na deze opleiding het procesverloop te rapporteren. De inhoud van de training wordt samen met u als bedrijf samengesteld....77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php
...ijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit, onderhandelen, delegeren en helder communiceren zeer belangrijk zijn. Onderwerpen Uitgangspunten Van Time Management, Analyse TijdsindelingPrioriteiten StellenBewuste Keuzes MakenStructuur Aanbrengen In Taken En AgendaOptioneel(E-mail En Informatiestromen)Plannen En OrganiserenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze effectieve training heeft u een helder inzicht in uw persoonlijke stijl van werken. U kunt na deze training beter prioriteiten stellen, waardoor uw effectiviteit wordt vergroot. U kunt uw werkzaamheden voortaan beter en doelgerichter invullen. U bent zich beter bewust van uw kostbare tijd. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet ieder...60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php
Page generated in 0.0939 seconds.