088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching 360 Graden Feedback

Uw zoek resultaat voor: 360 Graden Feedback

Cursus Feedback Geven En Ontvangen BVT :: In-Company Opleider

... Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kw...
180 training_cursus/feedback-training/reflectie-training.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw do...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

...atie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachten en rollenspelen. Coaching en feedback op de werkplek behoort tot de mogelijkheden....
160 training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

.... Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Teambuilding Welk Karakter Heb Jij?Productie Aansturen En Kostenberekening360 Graden FeedbackPersoonlijk Actieplan: Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijze leiding aan uw team. U bent in staat draagvlak te creeren voor uw nieuwe ideeen en u weet de juiste snaar te raken bij uw medewerkers. U ontwikkelt en coacht het talent en beschikt over de juiste communicatievaardigheden om uw team mee te krijgen! Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deel...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

...enieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en zwakke punten. Daarnaast krijgt u tool...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...erveren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. U hebt in...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Didactische Vaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...een aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenteren en de deelnemers enthousiast kunt maken. In deze training geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. Deze les leggen we vast op video. De trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. Op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksituatie. In elk trainingsblok krijgt u een praktische opdracht mee. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Persoonlijke Doelstelling Lesdoelen FormulerenLeerstijlen Van KolbLesplannen MakenHulpmiddelen GebruikenActiverende WerkvormenInteractie Met CursistenOmgaan Met Lastig GedragOmgaan Met Vragen En Reacties Resultaten Door middel van deze training ontwikkelt u een originele zienswijze op opleiden en leren. Hierdoor bent u in staat om trainen in een breder perspectief te pl...
184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php

Cursus DiSC Training Met ONLINE DiSC Afname BVT :: In-Company Opleider

... zijn namelijk geen foute profielen. Onderwerpen Voorgesprek DiSC Uw Doelstelling Omtrent Team En DiSCOnline DiSC AfnameIndividuele Uitslag BesprekingDisc En Het Bedrijf /team VerbeterenHet Oplossen Van Mogelijke ConflictenEffectievere SamenwerkingOmgaan Met FeedbackUitgebreid Verslag Omtrent Het DiSC Team Resultaten U krijgt een persoonlijkheid DiSC analyse die uitgelegd is in duidelijke taal. Naast deze analyse zult u ook verschillende persoonlijkheden beter leren herkennen, en beter met deze persoonlijkheden kunnen omgaan. Ook zult u met de DiSC snel en duidelijk inzicht merken gegeven in de gedragsvoorkeuren van uw collega's. Na deze training staan u en uw collega's steviger in de schoenen dan als tevoren. BV&T biedt is leverancier van het DiSC model en verzorgd daarbij resultaatgerichte cursussen aan me...
277 training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php

Cursus Interne Auditor BVT :: In-Company Opleider

... vaardigheden waarover een interne auditor moet beschikken. Deze vaardigheden zullen uitvoerig worden behandeld en besproken. Een voorbeeld is de speciale manier van communiceren tijdens een audit. Hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? U mag hierbij veel feedback verwachten. Aan de hand van het auditen van de docent en overige cases leert u een analyse te maken van de risico`s, die het functioneren van het bedrijfsproces verbeteren. Bij deze cursus ontvangt u een uitgebreide syllabus die als naslagwerk kan dienen.De doelgroep van deze audit cursus zijn (aanstaande) interne auditoren. Enige basiskennis van een of meer relevante normen (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001) wordt aanbevolen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&...
32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php

Cursus Leidinggeven, Leiden Of Lijden BVT :: In-Company Opleider

...aardevol zijn voor uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Resultaatgericht Communiceren, GespreksvaardighedenPersoneel Motiveren / ConflicthanteringPresentatietechniekenLastige GesprekkenFeedback GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na afloop van deze praktische training bent u volledig op de hoogte van de verschillende vormen van leidinggeven. U krijgt duidelijk inzicht, welke stijl van leidinggeven het meest bij u aansluit. U staat steviger in uw schoenen als leidinggevende, wanneer u kennis van typeringen, u eigen hebt gemaakt. Interventievaardigheid is het juiste woord. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individue...
87 training_cursus/training-leidinggeven-cursus-leidinggeven/cursus-of-training-leidinggeven.php

Cursus Teambuilding Inclusief DiSC Meeting BVT :: In-Company Opleider

...fgestemd. BV&T maakt van deze teamdag een succes waarin educatie en activiteiten goed samen gaan. Waarover uw medewerkers nog lang zullen naspreken. Onderwerpen Voorgesprek, Uw DoelstellingUw Team Als UitgangspuntTeamsamenstellingActiviteitenOnderwerp Naar KeuzeOmgaan Met ConflictenFeedback Hoe Ga Je Hiermee Om. Resultaten Deze training wordt verzorgd door een ervaren trainer. De doelstelling is het verbeteren van uw vaardigheden als team en een verbeterde inzet van uw medewerkers. U leert de kunst van uw onderwerp naar uw keuze. Daarbij krijgt u tevens inzicht in de verschillende groepsrollen en hoe die samen een gebalanceerde eenheid vormen. U leert vertrouwen en een goede basis op te bouwen. Dit geldt ook voor de ervaren teamleider. U leert de juiste puntjes weer op de i te zetten. Ook leert u verschillen...
101 training_cursus/teambuilding/teambuilding.php

Cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015 BVT :: In-Company Opleider

...ysteem (QHSE). De vaardigheden, waarover een auditor moet beschikken, worden uitvoerig besproken en geoefend. We noemen als voorbeeld de speciale manier van communiceren tijdens een audit. Hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? U mag hierbij veel feedback verwachten. Hoe gaat u daar goed mee om? Onderwerpen Communicatie Tijdens De Audit ManagementsystemenOpbouw Van De AuditRapporterenPlannen En UitvoerenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze cursus bent u beter in staat om op een praktische manier interne kwaliteitsaudits uit te voeren. U weet hoe een audit voorbereid moet worden en hoe u de resultaten van een audit moet rapporteren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact...
26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...Juiste Interactie In Het Gesprek); Waar Je Staat Als Leidinggevende In De OrganisatieHet FunctioneringsgesprekHet Eerste FunctioneringsgesprekDe VertrouwenscirkelGesprekstechnieken InteractieFormulieren Voor FunctioneringsgesprekkenFouten Bij OordeelsvormingFeedback GevenGrenzen Stellen En Vriendelijk AfwijzenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om op een juiste manier functioneringsgesprekken af te nemen. U weet welke aanpak het beste past bij welke werknemer. U bent in staat om een goede voorbereiding vast te leggen. U kent de instrumenten die u wilt gebruiken om zodoende het maximale uit het functioneringsgesprek te halen. Tevens weet u de einddoelen van het functioneringsgesprek te borgen aan uw kwaliteitssysteem. Hiermee blijft u altijd up-to-date met de nieuwste ontw...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...un bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Instructievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. De eigen persoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. Onderwerpen Gedrag En Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGesprekstechniekenCoachingsvaardighedenLeertheorie En LeerstijlenEvaluatie En BeoordelingPersoonlijke Doelen Tips En Trucks Resultaten Deze training stelt de ervaren leer-werkbegeleider in staat om nieuwe leerlingen of medewerker optimaal te begeleiden in hun werk. Met de bestaande soms jarenlange praktijkervaring als onderlegger biedt deze training mogelijkheden om de bestaande competenties te onderhouden of uit te breiden. Op die manier wordt het mogelijk het begeleidingsproces van de medewerker optimaal ...
265 training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php

Page generated in 0.0644 seconds.