...ning. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Onderwerpen Gespreksvaardigheden; SelectiegesprekkenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen Op GesprekkenEffectief OnderhandelenAssertief Zijn (eventueel Individueel)Feedback GevenPersoonlijk Actieplan En Do`s & Don`ts. Resultaten U heeft geleerd om op een juiste en duidelijke manier te communiceren. Er is ingegaan op beinvloedend gedrag en u weet hoe u zich voorbereidt op een goede interactie. Daarbij weet u hoe u een duidelijke opbouwende lijn hanteert tijdens een gesprek die inspeelt op de situatie. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde le...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
...In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderen en hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denken en praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om uw communicatie met anderen te...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
...op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blij...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...langrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting ...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... is bedoeld voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en zwakke punten. Da...50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php
...en In GesprekkenPresentatietechniekenEffectief OnderhandelenConflicthanteringFeedback Geven. Resultaten Daarbij kunt u duidelijk en op de juiste manier communiceren. U weet hoe u zich moet voorbereiden op een goede interactie en weet hoe u om moet gaan met beinvloedend gedrag. In de training wordt er behandeld hoe u inspeelt op een bepaalde situatie met een opbouwende lijn. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen w...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
Page generated in 0.0375 seconds.