088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Assertief Gedrag

Uw zoek resultaat voor: Assertief Gedrag

Cursus Assertief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? En wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwen en overtuigingskracht? Wij verzorgen de training Assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. Een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeften en standpunten en houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medewer...
144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php

Cursus Assertiviteit En Assertief Handelen BVT :: In-Company Opleider

... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar vo...
145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...ning. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Onderwerpen Gespreksvaardigheden; SelectiegesprekkenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen Op GesprekkenEffectief OnderhandelenAssertief Zijn (eventueel Individueel)Feedback GevenPersoonlijk Actieplan En Do`s & Don`ts. Resultaten U heeft geleerd om op een juiste en duidelijke manier te communiceren. Er is ingegaan op beinvloedend gedrag en u weet hoe u zich voorbereidt op een goede interactie. Daarbij weet u hoe u een duidelijke opbouwende lijn hanteert tijdens een gesprek die inspeelt op de situatie. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde le...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderen en hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denken en praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om uw communicatie met anderen te...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus DiSC Training Met ONLINE DiSC Afname BVT :: In-Company Opleider

...heid DiSC analyse die uitgelegd is in duidelijke taal. Naast deze analyse zult u ook verschillende persoonlijkheden beter leren herkennen, en beter met deze persoonlijkheden kunnen omgaan. Ook zult u met de DiSC snel en duidelijk inzicht merken gegeven in de gedragsvoorkeuren van uw collega's. Na deze training staan u en uw collega's steviger in de schoenen dan als tevoren. BV&T biedt is leverancier van het DiSC model en verzorgd daarbij resultaatgerichte cursussen aan met als doel positieve verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze training Teambuilding eventueel met DiSC profiel. Door tijdens de cursus de deelnemers voortdurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag. Aansluitend op alle nivea...
277 training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blij...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

...langrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting ...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Feedback Geven En Ontvangen BVT :: In-Company Opleider

...ich van niks bewust is. Daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. Zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. Toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. Door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. En zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. In deze feedbacktraining leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. Daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. Deze training verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. In deze feedbacktraining besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback. Onderwerpen Hulpmiddel Tot...
180 training_cursus/feedback-training/reflectie-training.php

Cursus Verkoop En Acquisitie BVT :: In-Company Opleider

...rwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmgaan Met Bezwaren En KlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwen en plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het to...
162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...onnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. O...
148 training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Didactische Vaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...tie. In elk trainingsblok krijgt u een praktische opdracht mee. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Persoonlijke Doelstelling Lesdoelen FormulerenLeerstijlen Van KolbLesplannen MakenHulpmiddelen GebruikenActiverende WerkvormenInteractie Met CursistenOmgaan Met Lastig GedragOmgaan Met Vragen En Reacties Resultaten Door middel van deze training ontwikkelt u een originele zienswijze op opleiden en leren. Hierdoor bent u in staat om trainen in een breder perspectief te plaatsen. U wilt immers dat het echte klantprobleem wordt opgelost en daar is vaak meer voor nodig dan alleen een training. Daarnaast krijgt u meer inzicht in uw eigen kracht als trainer. BV&T helpt u uw eigen identiteit als trainer te vinden en uw talenten op een krachtige manier te benutten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet i...
184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php

Cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis BVT :: In-Company Opleider

...n proefexamen plaats. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Werksituatie WetgevingOngevallen Oorzaken En PreventieGevaarlijke StoffenErgonomische WerkplekPersoonlijke Beschermsmiddelen (PBM)ProefexamenVCA-examen Door Erkend Examenbureau Resultaten Het doel van de basisveiligheid is om het gedrag van werknemers te be?nvloeden. Daarnaast komen de veiligheidseisen en voorschriften, die bij de uitvoering van hun werk belangrijk zijn, aan de orde. Hierdoor kunnen uw medewerkers situaties inschatten en gevaren herkennen, zodat zij zichzelf en anderen niet in gevaar brengen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke...
135 training_cursus/basis-cursus-vca/vca-basis-cursus.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

...en In GesprekkenPresentatietechniekenEffectief OnderhandelenConflicthanteringFeedback Geven. Resultaten Daarbij kunt u duidelijk en op de juiste manier communiceren. U weet hoe u zich moet voorbereiden op een goede interactie en weet hoe u om moet gaan met beinvloedend gedrag. In de training wordt er behandeld hoe u inspeelt op een bepaalde situatie met een opbouwende lijn. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen w...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

INCompany Opleidingen Privacy

...es rekening te houden met uw voorkeuren. Indien u geen prijs stelt op informatie over (nieuwe) producten en diensten dan kunt u dit schriftelijk melden bij BV&T opleiding en advies, t.a.v. CAI Centrale Aanmelding en Intake, Buitenbree 12, 9403 JJ te Assen. Wanneer wij uw afmelding hebben ontvangen, zullen wij uw gegevens voor deze berichten blokkeren. Surfgedrag Op de website van BV&T opleiding en advies worden algemene bezoekgegevens, zonder dat deze bezoekers identificeren, bijgehouden, zoals de meest gevraagde pagina's. Het doel hiervan is om de inrichting van de website te optimaliseren. Ook kunnen deze gegevens worden gebruikt om meer gerichte informatie op de site te zetten. Op deze wijze kan BV&T opleiding en advies haar dienstverlening aan u verder optimaliseren. BV&T opleiding en advies en andere...
privacy.php

Cursus Instructievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...ch oogpunt als ook contextuele visie, waarbij de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. De eigen persoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. Onderwerpen Gedrag En Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGesprekstechniekenCoachingsvaardighedenLeertheorie En LeerstijlenEvaluatie En BeoordelingPersoonlijke Doelen Tips En Trucks Resultaten Deze training stelt de ervaren leer-werkbegeleider in staat om nieuwe leerlingen of medewerker optimaal te begeleiden in hun werk. Met de bestaande soms jarenlange praktijkervaring als onderlegger biedt deze training mogelijkheden om de bestaande competenties te onderhouden of uit te breiden. Op die manier wordt het mogelijk h...
265 training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php

Page generated in 0.0519 seconds.