... is bedoeld voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en zwakke punten. Daarn...50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php
...ding van uw werknemers. Daarnaast leert u tijdens deze trajecten omgaan met loopbaanvragen en om een loopbaanbegeleidingsplan op te stellen. Onderwerpen De Rol Van De Loopbaanadviseur Taken En Verantwoordelijkheden In LoopbaanbegeleidingHet Opstellen Van Een BegeleidingsplanDe Behoeften Van Uw Medewerkers In Kaart BrengenOverzicht Van Instrumenten Voor LoopbaanbegeleidingStappen In Het BegeleidingsprocesAnalyse Van Kwaliteiten En Beperkingen Van De MedewerkerPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze training heeft u geleerd hoe u een loopbaanbegeleidingsplan opzet. U kunt de behoeften van uw medewerkers achterhalen en weet hoe u hen kan motiveren en begeleiden. Daarnaast hebt u inzicht in wat mogelijke beperkingen zijn waarmee zij te maken kunnen krijg...52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php
...delingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze vergadering weet u hoe u op een effici?nte manier kan vergaderen. U heeft inzicht gekregen in de verschillende rollen en wat hun taken zijn. U weet hoe u een agenda kan opstellen en hoe u de onderwerpen op een effectieve manier kan langsgaan. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Effici&...78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php
...op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijven...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...ning. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Onderwerpen Gespreksvaardigheden; SelectiegesprekkenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen Op GesprekkenEffectief OnderhandelenAssertief Zijn (eventueel Individueel)Feedback GevenPersoonlijk Actieplan En Do`s & Don`ts. Resultaten U heeft geleerd om op een juiste en duidelijke manier te communiceren. Er is ingegaan op beinvloedend gedrag en u weet hoe u zich voorbereidt op een goede interactie. Daarbij weet u hoe u een duidelijke opbouwende lijn hanteert tijdens een gesprek die inspeelt op de situatie. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leern...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
Page generated in 0.0331 seconds.