... Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedbackgeven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon ...180 /training_cursus/feedback-training/reflectie-training.php
... Wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? En wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwen en overtuigingskracht? Wij verzorgen de training Assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. Een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeften en standpunten en houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medew...144 /training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
... Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidingge...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
... Om ervoor te zorgen dat onze organisatie voldoet aan de basistraining Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), nodigen we je uit voor een effectieve online training speciaal gericht op administratieve en management medewerkers. Deze training zal je uitrusten met de kennis over de recentste informatie over wat wel en niet mag in de omgang met persoonsgegevens van klanten, medewerkers en derden. Je leert ...290 /training_cursus/gegevensbescherming/maken-avg-gdpr-document.php
... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkheden van uitgevallen werknemers. De houding van de leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer van de werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ...199 /training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
... In een leidinggevende rol wordt er veel van u als persoon gevraagd en verwacht. Om vanuit uw kracht te anticiperen op alles wat op u afkomt en van u verwacht wordt, is deze stap naar verdieping en bewustwording wat u verder zal helpen deze functie met passie uit te voeren. De filters waarmee we onze omgeving waarnemen worden op een deskundige wijze uiteengezet. Hierdoor krijgt u al gauw zicht op het ontstaan e...240 /training_cursus/persoonlijke_bewustwording/begeleiding_in_bewustzijn.php
... Een VCA-VOL certificaat geeft aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie en ...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
...en. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachten en rollenspelen. Coaching en feedback op de werkplek behoort tot de mogelijkheden. Afhank...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
...en aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenteren en de deelnemers enthousiast kunt maken. In deze training geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. Deze les leggen we vast op video. De trainer en uw medecursisten gevenfeedback op uw les. Op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksituatie. In elk trainingsblok krijgt u een praktische opdracht mee. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Persoonlijke Doelstelling Lesdoelen FormulerenLeerstijlen Van KolbLesplannen MakenHulpmiddelen GebruikenActiverende WerkvormenInteractie Met CursistenOmgaan Met Lastig GedragOmgaan Met Vragen En Reacties Resultaten Door middel van deze training ontwikkelt u een originele zienswijze op opleiden en leren. Hierdoor bent u in staat om trainen in een breder perspectief t...184 /training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
...an een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwa...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
... Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger...181 /training_cursus/communicatie/informatie-stromen.php
...on Degree. U gaat in deze training aan de slag met de software. Stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.Learning Management SystemHet LMS (Learning Management System) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgen en geven van opleidingen. Een LMS kan gebruikt worden binnen een bedrijf om bij te houden welke werknemers welke scholing hebben gevolgd, volgen, of gaan volgen. Bij Question Degree kunt u door middel van toetsing zien welke medewerkers bij u over welke vaardigheden beschikken. Wanneer u een minimale standaard wilt aanleggen kunt u hiervoor een toets maken/laten maken. Nadat uw medewerkers deze toets hebben ingevuld kunt u zien wie de minimale standaard behalen, en voor welke medewerkers het misschien handig zou zijn om een cursus te volgen. B...264 /training_cursus/online-survey-onderzoek/survey-programmeren.php
...dat integrale verbeteringen alleen door teams kunnen worden gerealiseerd. De leden van zo`n team moeten daarom in de eerste plaats goed kunnen samenwerken voordat ze uberhaupt in staat zijn een probleem goed op te lossen. In de tweede plaats moeten de teamleden, medewerkers en/of leidinggevenden zeer goed begrijpen welke technieken ze kunnen toepassen in welke situatie. We hebben deze training Six Sigma zodanig vormgegeven dat zowel de samenwerking als de logica van het verbeterproces worden ervaren. Onderwerpen Toetsen Procesprestaties; KlanteisenSamenwerking Op De WerkvloerTeamvormingProcesprestatiesKwaliteitscriteriaBorging Van OplossingenOrganisatieprocessenRendementsverbeteringKwaliteitsverbetering. Resultaten Daarbij weet u na deze training wat belangrijk is voor de klant. U bent in staat om Six S...225 /training_cursus/six-sigma-kwaliteit-cursus/sixsigma.php
...zijn namelijk geen foute profielen. Onderwerpen Voorgesprek DiSC Uw Doelstelling Omtrent Team En DiSCOnline DiSC AfnameIndividuele Uitslag BesprekingDisc En Het Bedrijf /team VerbeterenHet Oplossen Van Mogelijke ConflictenEffectievere SamenwerkingOmgaan Met FeedbackUitgebreid Verslag Omtrent Het DiSC Team Resultaten U krijgt een persoonlijkheid DiSC analyse die uitgelegd is in duidelijke taal. Naast deze analyse zult u ook verschillende persoonlijkheden beter leren herkennen, en beter met deze persoonlijkheden kunnen omgaan. Ook zult u met de DiSC snel en duidelijk inzicht merken gegeven in de gedragsvoorkeuren van uw collega's. Na deze training staan u en uw collega's steviger in de schoenen dan als tevoren. BV&T biedt is leverancier van het DiSC model en verzorgd daarbij resultaatgerichte cursussen aa...277 /training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php
...ewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedbackGeven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze geeft de richting aan waarin u in de praktijk mee verder kunt. De docent/coach stemt de inhoud van de training volledig op uw programma af. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leer...131 /training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php
Page generated in 0.1117 seconds.