088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Formuleren Van Een Boodschap

Uw zoek resultaat voor: Formuleren Van Een Boodschap

Cursus Nederlands Schrijven Voor Medewerkers BVT :: In-Company Opleider

...ommunicatiemedewerker Schrijven Van Verschillende Tekstsoorten En GenresSchrijfdoelen BepalenPrincipes Van Effectief SchrijvenSchrijfproces In FasesSchrijven Met Eisen Aan Teksten En TekstsoortenEffectieve Opbouw En Structuur Van TekstenFormuleren Van Een BoodschapSchrijven Voor Een DoelgroepCursus Nederlands schrijven voor medewerkers, bij deze cursus van BV&T beginnen wij met een intakesprek en deze is geheel vrijblijvend. Inhouse - incompany cursussen van BVT zijn dus bij u op locatie. Meer info: 088-7744300 ...
226 training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php

Cursus Leiderschap Vs Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...of emotionele ballast. Begeleiding in bewustwording neemt u mee naar uw vorming, de achterliggende opvattingen en uw normen en waarden. Deze worden u aangeboden afgestemd op uw situatie en doelen door middel van een op maat ontwikkeld traject. Onderwerpen Intake; Formuleren Van Uw DoelenVorming Filters PersoonlijkheidTransformatie Van Emotioneel BallastHoe Mentale Ballast WerktEigen Ruimte En Eigen Kracht. Resultaten Daarbij zult u vanuit een groter bewustzijn de komende situaties benaderen. Op deze manier ontstaat er meer ruimte, rust, blijdschap en kracht in uw functioneren. U bent zich bewust van uw eigen ruimte en dat van de ander. Het aangeven van grenzen gaat op een natuurlijke wijze. Mentaal en emotioneel staat u stevig in uw schoenen door het erkennen, herkennen en het kunnen benoemen van actuele situaties en...
240 training_cursus/persoonlijke_bewustwording/begeleiding_in_bewustzijn.php

Cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning BVT :: In-Company Opleider

...ewerkers bij elk onderzoek die wij uitvoeren. Zo ontstaat er een realistisch beeld van de huidige interne communicatie en de gewenste situatie. Onderwerpen Wat Vinden Mijn Medewerkers Van De ~tone Of Voice~ Waarmee Wordt Gecommuniceerd; In Hoeverre Komt De Boodschap Over Zoals Ik Deze Beoogd HebWelk Percentage Van Mijn Medewerkers Leest Daadwerkelijk De Nieuwsbrieven/memo`sTegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers AanWat Vinden Mijn Medewerkers Van De Interne Communicatie; Resultaten De resultaten van het onderzoek geven u een helder beeld van de waardering van de interne communicatie. Deze uitkomsten vertalen wij voor u in heldere en functionele adviezen. Nu kunnen wij samen met u de verbeterpunten concreet inzetten om de interne communicatie van uw organisatie te verbeteren. Aansluite...
163 training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartne...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

...ntatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doelen En Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHer...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Zakelijke Brieven Schrijven BVT :: In-Company Opleider

...kelijke CorrespondentieOpbouw Van De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouw van uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten o...
137 training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php

Cursus Didactische Vaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...De trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. Op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksituatie. In elk trainingsblok krijgt u een praktische opdracht mee. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Persoonlijke Doelstelling Lesdoelen FormulerenLeerstijlen Van KolbLesplannen MakenHulpmiddelen GebruikenActiverende WerkvormenInteractie Met CursistenOmgaan Met Lastig GedragOmgaan Met Vragen En Reacties Resultaten Door middel van deze training ontwikkelt u een originele zienswijze op opleiden en leren. Hierdoor bent u in staat om trainen in een breder perspectief te plaatsen. U wilt immers dat het echte klantprobleem wordt opgelost en daar is vaak meer voor nodig dan alleen een training. Daarnaast krijgt u meer inzicht in uw eigen kracht als trainer. BV&T helpt u uw eigen identiteit als trainer t...
184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php

Cursus Inwerken En Instrueren BVT :: In-Company Opleider

...nstructie- en overdrachtstechnieken, samenwerkingsvormen en spelvormen. Daarbij ontvangt u tijdens deze cursus veel praktijkvoorbeelden van onze docent. Onderwerpen De Definitie Van Leren Het Leerproces Bij VolwassenenHet Leerprobleem En Het OplossingsprocesLeerdoelen FormulerenOrdenen Van LeerdoelenEigen TrainingsstijlEvalueren Of Uw Doel Bereikt IsPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze cursus is het u duidelijk geworden hoe u instructies moet geven. Daarnaast weet u om te gaan met specifieke vragen. U weet ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren, en bent in staat om het leerpatroon van uw kandidaat of medewerker in te schatten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag...
24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php

Cursus Notuleren En Rapporteren BVT :: In-Company Opleider

...analyseert uw schrijfstijl en krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u de aandacht van de lezer vasthoudt. Onderwerpen Ontwerpen Van Teksten Rubriceren; Analyseren Van Het SchrijfprocesTekstaspectenAlgemene GrammaticaHelder FormulerenStructuuraanwijzingenRichtlijnen Voor Helder TaalgebruikPersoonlijke Schrijfadviezen. Resultaten Voorafgaand aan de training vragen wij u om een korte vragenlijst in te vullen. In de training wordt zoveel mogelijk gewerkt met uw eigen situatie, zodat u het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen. Na de tweede trainingsdag (optioneel) e-mailen de deelnemers een nieuw geschreven rapport (maximaal 6 pagina`s) naar de trainer. U krijgt schriftelijk feedback op uw tekst aan de hand van aandachtspunten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en ni...
152 training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php

Cursus Correspondentie BVT :: In-Company Opleider

...de zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan van het grootste belang zinnen goed op te bouwen, juist te formuleren. De zinnen die men zegt of schrijft moeten goed `lopen`. Het onderdeel Taalbeheersing besteedt hier aandacht aan. Onderwerpen Uw Doelstelling, Spelling (uw Doelstelling)Uw Houding En Stijl Van CorrespondentieGrammaticaOpmaakPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Voor de training vult u een persoonlijk doelstelling in om uw leerdoelen te formuleren en stuurt u enkele brieven op die u zelf heeft geschreven. De trainer gebruikt ze om het programma nog beter hierop af te stemmen. Tijdens de training wisselen theorie en prak...
149 training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige Gesp...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Mediatraining BVT :: In-Company Opleider

... Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe ku...
159 training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php

Cursus Notuleren BVT :: In-Company Opleider

...gelegd. Het vastleggen van deze besproken onderwerpen wordt ook wel ?notuleren? genoemd. Wanneer u notuleert moet u goed kunnen luisteren en opschrijven wat voor alle deelnemers aan de vergadering het belangrijkste is om te weten. Daarnaast moet u dit bondig formuleren zodat voor iedereen duidelijk is wat is afgesproken. Tijdens de cursus Notuleren versterkt u uw vaardigheden als notulist. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling VergadervormenRichtlijnen Voor Beter LuisterenHet Trainen Van Uw GeheugenSoorten NotulenVerslagvormenHet Model Voor De NotulenTijdschemaBeknopt SchrijvenNederlandse Taal Grammatica Resultaten Na afloop van deze cursus heeft u uw vaardigheden als notulist verbeterd. U kunt zich goed voorbereiden op een vergadering en weet waar u tijdens de vergadering op moet l...
139 training_cursus/cursus-notuleren-cursus-rapporteren/cursus-notuleren-cursus-rapporteren.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

..., prioriteiten te stellen en zo tot een beter resultaat te komen. De training Persoonlijke effectiviteit is bedoeld voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker on...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw t...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Page generated in 0.0641 seconds.