088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Lastige Gesprekken

Uw zoek resultaat voor: Lastige Gesprekken

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel m...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren BVT :: In-Company Opleider

...rwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesp...
220 training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Grijs Zwart En WitHandvatten Voor De Verschillende Soorten VerzuimgesprekkenTelefonische ZiekmeldingTelefonisch Contact Tijdens ZiekteGesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaan Met EmotiesOmgaan Met Lastige Situaties Resultaten Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zijn in staat om de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en te achterhalen wat de redenen zijn voor het verzuim. Bovendien kunnen de deelnemers na afloop v...
199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

Cursus Leidinggeven, Leiden Of Lijden BVT :: In-Company Opleider

...sgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Resultaatgericht Communiceren, GespreksvaardighedenPersoneel Motiveren / ConflicthanteringPresentatietechniekenLastige GesprekkenFeedback GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na afloop van deze praktische training bent u volledig op de hoogte van de verschillende vormen van leidinggeven. U krijgt duidelijk inzicht, welke stijl van leidinggeven het meest bij u aansluit. U staat steviger in uw schoenen als leidinggevende, wanneer u kennis van typeringen, u eigen hebt gemaakt. Interventievaardigheid is het juiste woord. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervra...
87 training_cursus/training-leidinggeven-cursus-leidinggeven/cursus-of-training-leidinggeven.php

Cursus Zakelijk Engels BVT :: In-Company Opleider

...aats. Op deze manier kunnen wij vervolgens een lessenpakket aanbieden dat aansluit op uw taalniveau. Daarnaast bespreken wij met u welke onderwerpen u wilt behandelen. Wilt u zich meer richten op spreekvaardigheid of schrijfvaardigheid? Afhankelijk van uw doelstelling, leert u om zakelijke gesprekken te voeren en/of brieven te schrijven in het Engels. U verbetert uw zakelijk Engels op een effectieve wijze. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenschat Afgestemd Op Uw OrganisatieZakelijke Gesprekken VoerenTelefoongesprekken VoerenLuistervaardigheidGrammaticaOpbouw Van Een Engelse Zakelijke BriefEngels CorresponderenEngelse Cultuur, Etiquette En Kennis Resultaten Na de cursus zakelijk Engels heeft u uw vaardigheden verbeterd die nodig zijn om doelgericht te kunnen corresponderen en communicere...
140 training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php

Cursus Zakelijk Spaans BVT :: In-Company Opleider

...met de Spaanse taal, maar deze nog niet voldoende beheerst. U wilt uw kennis van de Spaanse taal naar een hoger level brengen. Tijdens deze cursus wordt er gericht op uw wensen en praktijksituatie. Dit betekent dat u bepaalt of de cursus zich meer richt op het voeren van zakelijke gesprekken of het schrijven van zakelijke brieven. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenlijsten Afgestemd Op De Functie Van De DeelnemerSpaanse EtiquetteSpaanse Uitdrukkingen En Handige ZinnenZakelijke Gesprekken Voeren In Het SpaansLuistervaardigheidGrammaticaZakelijke Brieven Schrijven Resultaten Na de cursus zakelijk Spaans heeft u uw vaardigheden verbeterd die nodig zijn om doelgericht te kunnen corresponderen in het Spaans. Uw doelstelling en werksituatie zijn het uitgangspunt tijdens deze cursus. De docent...
179 training_cursus/cursus-zakelijk-spaans/spaanse-cursus-zakelijk.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...rpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw commun...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...ning worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Onderwerpen Gespreksvaardigheden; SelectiegesprekkenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen Op GesprekkenEffectief OnderhandelenAssertief Zijn (eventueel Individueel)Feedback GevenPersoonlijk Actieplan En Do`s & Don`ts. Resultaten U heeft geleerd om op een juiste en duidelijke manier te communiceren. Er is ingegaan op beinvloedend gedrag en u weet hoe u zich voorbereidt op een goede interactie. Daarbij weet u hoe u een duidelijke opbouwende lijn hanteert tijdens een gesprek die inspeelt op de situatie. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aan...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Cursus Nederlands Voor Buitenlanders NT2 BVT :: In-Company Opleider

... Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenlijsten Afgestemd Op De Functie En Het Niveau Van De DeelnemerNederlandse Uitdrukkingen En BegrippenBasisgrammaticaWoorden Leren Gekoppeld Aan Nieuwe Woorden Uit De TekstHet Voeren Van Eenvoudige GesprekkenPersoonlijk Actieplan Resultaten Na afloop van deze cursus zijn de deelnemers in staat om gesprekken over alledaagse onderwerpen te voeren. Voorbeelden hiervan zijn over hun eigen woonsituatie, werk en gezin. Ze kunnen eenvoudige teksten lezen en schrijven en begrijpen de uitleg van hun werkgever. De cursus kan op verschillende taalniveaus van het Common European Framework of Reference (CEFR) worden gevolgd. De cursus Nederlands voor buitenlanders (NT2) van BV&T richt zich meestal op het behalen van taalniveau A1 en A2. Voor hogeropgeleiden wordt er gebruik gem...
108 training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

...twikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan met s...
175 training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Frans Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

...auwelijks tot geen kennis heeft van de Franse taal. Tijdens deze cursus leert u de basis van de Franse taal. Er wordt aandacht besteed aan de grammaticaregels, de uitspraak van Franse woorden en het verbeteren van uw communicatieve vaardigheden in het Frans. U leert om telefoongesprekken te houden, zakelijke gesprekken te voeren en teksten te schrijven in het Frans. Daarnaast leert u Franse uitdrukkingen en begrippen. Met de cursus Frans voor beginners van BV&T leert u de basis om Frans te communiceren in een zakelijke omgeving. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke DoelstellingFranse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijven Resultaten Tijdens deze cursus leert u de Franse taal vloeiender te spreken. Uw luistervaardigheid neemt toe en uw woordenscha...
128 training_cursus/cursus-frans-voor-beginners/basiscursus-frans.php

Cursus Adviesvaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... de verschillende fasen van een adviestraject. Daarnaast heeft u geleerd om effectieve adviesgesprekken te voeren. U weet hoe u vertrouwen en geloofwaardigheid als adviseur kan opbouwen. Daarnaast kunt u samenwerken met uw opdrachtgevers en gaat u effectiever om met weerstand en lastige situaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Adviesvaardigheden, bij ...
217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php

Cursus Duits Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

...ls handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Duits op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Duits communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Intake Voor De Cursus Duits; Keuze Uit Diverse TrainingsvormenErvaren En Professionele Duitse TaaltrainersBranche Specifieke ErvaringWoordenteksten Lezen / UitsprekenDagelijkse OmgangstaalZakelijk DuitsPraktijkgerichte En Wer...
64 training_cursus/cursus-duits-talen-duits-gevorderd/cursus-duits-voor-gevorderden.php

Cursus Zakelijk Japans BVT :: In-Company Opleider

... Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebr...
166 training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...matige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Teambuilding Welk Karakter Heb Jij?Productie Aansturen En Kostenberekening360 Graden FeedbackPersoonlijk Actieplan: Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijz...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Page generated in 0.0865 seconds.