088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Omgaan Met Lastig Gedrag

Uw zoek resultaat voor: Omgaan Met Lastig Gedrag

Cursus Omgaan Met Agressie BVT :: In-Company Opleider

... In deze zeer effectieve Agressietraining krijgt u voorafgaand voorbereidingsopdracht met een toelichting, waarin ze wordt gevraagd om hun eigen kracht, hun uitdaging en hun bedreiging te beschrijven. Dit zorgt er voor dat de deelnemers hebben ~voorbedacht~ over de training en hun persoonlijke doelstelling. De eerste dag wordt gewerkt aan bewustwording en zelfbeheersing op basis van technieken als visualiseren, doelen st...
285 training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training.php

Cursus DiSC Training Met ONLINE DiSC Afname BVT :: In-Company Opleider

... team halen en ook als medewerker afzonderlijk? Dan komt deze training goed van pas voor u en uw team. Leer u en uw team elkaar beter kennen in een gemakkelijke sfeer. U leert welk persoonlijkheid type u en uw collega's zijn en hoe u het beste met elkaar kan omgaan. Vaak snappen mensen anderen hun reactie niet, en daarom kan de samenwerking soms stroef gaan. Door elkaar op deze manier beter te leren begrijpen zal het team gemakkelijker om hulp vragen wanneer ze vast zitten, en ook op een betere manier elkaar kunnen helpen/ondersteunen. Belangrijk om te weten is dat het DiSC model geen toetsing is voor een cijfer, er zijn namelijk geen foute profielen. Onderwerpen Voorgesprek DiSC Uw Doelstelling Omtrent Team En DiSCOnline DiSC AfnameIndividuele Uitslag BesprekingDisc En Het Bedrijf /team VerbeterenHet Oplossen Va...
277 training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php

Cursus Teambuilding Met De Juiste Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...oer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan. Onderwerpen Inzicht In Teamconflicten Inzicht In Stijlen Van ConflicthanteringSuccesvol Functioneren Als TeamHuidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen Team Resultaten Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een a...
272 training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php

Contact opnemen met BV&T

... Hoofdkantoor Waar vindt u BV&T opleiding & advies? Locaties: BV&T werkt met eigen docenten verspreid over heel Nederland.In totaal zijn er 75 docenten actief binnen bedrijven. Ook voor u gewenste training. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Arnhem, Venlo, Eindhoven, Tilburg, Zwolle, GroningenHoofdkantoor: Assen Projectleider:   Ingrid Boerman Telefoon:    088-7744333 Docenten:    Op dit mome...
adres-contact.php

BV&T Voorwaarden

...arding BV&T aanvaardt slechts die opdrachten, waarvoor het de kwalificaties bezit. BV&T garandeert dan ook dat de in een opdracht in te zetten medewerkers vanwege hun kennis, ervaring en persoonlijke eigenschappen op doelmatige wijze aan die opdracht kunnen werken. Partijen kunnen in overleg om andere medewerkers dan die in eerste instantie belast zijn met de uitvoering van de opdracht verzoeken, mits dit niet ten koste gaat van kwaliteit en continuïteit. BV&T zal zodanige omstandigheden scheppen, dat alle personen bij de opdrachtgever die aan de uitvoering van de opdracht dienen mee te werken, duidelijk weten wat die medewerking inhoudt. Artikel 4. Totstandkoming van de opdracht / detachering / advies De opdracht wordt aanvaard zodra er over de inhoud en de uitvoeringscondities volledige overeen...
voorwaarden.php

Cursus Didactische Vaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...or andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn deze training oefent u uw didactische en trainingsvaardigheden. U leert hoe u een training ontwikkelt. Daarnaast leert u hoe u de leerstof op een aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenteren en de deelnemers enthousiast kunt maken. In deze training geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. Deze les leggen we vast op video. De trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. Op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens vo...
184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php

Cursus Assertiviteit En Assertief Handelen BVT :: In-Company Opleider

...w belangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonen en zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstanden en u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde l...
145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php

BV&T, een erkend opleidingsbureau voor bedrijven

...lannen wij eerst een telefonische intake, waarna de offerte voor de uw aangevraagde training of cursus wordt opgemaakt. BV&T heeft scherpe prijzen omtrent ontwikkeling van de mens en organisatie. Na goedkeuring van de offerte komen de projectleidster en trainer/docent langs bij uw organisatie om de onderwerpen en agenda samen met u nader af te stemmen. Hierna hebben de deelnemers de mogelijkheid om een doelstelling van de training in te vullen en uiteen te zetten wat zij graag willen leren. De trainer/docent kan daar vanuit de lesstof nog beter aanpassen op de persoonlijke leerdoelen en verwachtingen van de deelnemers. BV&T is van mening dat leren en het doormaken van een persoonlijke ontwikkeling in stappen moet gebeuren. Wij vinden dat kennis moet beklijven en dit kan het beste wanneer er echte aandacht is ...
wiezijnwij.php

Cursus Word Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... De cursus Word voor gevorderden is gemaakt voor medewerkers die redelijk tot goed met Microsoft Word kunnen werken, en meer van de geavanceerde functies van Word willen weten; zoals het maken van formuliervelden, sjablonen, autotekstfragmenten, tabellen, secties en kolommen. Aan het einde van deze cursus beheerst u een groot gedeelte van de geavanceerde functies van Word, en kunt allerlei documenten maken, vormgeven en ...
249 training_cursus/microsoft-office/word-gevorderd.php

Cursus Verkoop En Acquisitie BVT :: In-Company Opleider

...u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmgaan Met Bezwaren En KlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwen en plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten ex...
162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...hillende Soorten Verzuim Roze Grijs Zwart En WitHandvatten Voor De Verschillende Soorten VerzuimgesprekkenTelefonische ZiekmeldingTelefonisch Contact Tijdens ZiekteGesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaan Met EmotiesOmgaan Met Lastige Situaties Resultaten Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zijn in staat om de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en te achterhalen wat de redenen zijn voor het verzuim. Bovendien kunnen de...
199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

INCompany Opleidingen Privacy

...licy Privacystatement BV&T opleiding en advies is ervan overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar websites van essentieel belang is voor haar activiteiten. Wij bieden Cursussen, Opleidingen en Trainingen aan voor INCompany opleidingen Persoonlijke gegevens van klanten en bezoekers worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. BV&T opleiding en advies houdt zich dan ook in alle gevallen aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) stelt. De verantwoordelijke voor de gegevensverwerking is BV&T opleiding en advies, Buitenbree 12, 9403 JJ te Assen. In overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens is de verwerking aangemeld bij het College bescherming persoonsgegevens gevestigd te Den Haag. Persoonsgeg...
privacy.php

Cursus Mentorentraining BVT :: In-Company Opleider

...U leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen Leren En Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen van deze cursus is het geven van instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de in...
36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php

Cursus Jquery Programmeren BVT :: In-Company Opleider

... Tijdens de cursus leert u programmeren met jQuery. Indien u het wenst kunt u deze ook combineren met andere programmeer talen. U krijgt een introductie in jQuery waarbij we ingaan op selectiemethoden, het gebruik van jQuery-functies en de jQuery API. Vervolgens behandelen we JavaScript voor AJAX en het Event-model. Ook leert u hoe u plug-ins maakt en inzet en gaan we uitgebreid in op de standaardcomponenten op jQuery UI...
261 training_cursus/jquery_programmeren/javascript_jquery..php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...an Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u ...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Page generated in 0.2154 seconds.