... Voorwaarden BV&T Artikel 1. Algemene voorwaarden De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, werkzaamheden, offertes en overeenkomsten voor trajecten van BV&T die worden verzorgd bij opdrachtgevers, dan wel hun rechtsopvolgers. Artikel 2. Intake, adviesgesprek BV&T kan op uitnodiging van de opdrachtgever worden uitgenodigd voor intake of adviesafspraak. Komt de afspraak wel of niet tot stand op aanvraag v... voorwaarden.php
...llenen assertiever op te treden waardoor u duidelijkheid en een sfeer van vertrouwen bij uw medewerkers kan scheppen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertiefAgressiefEnAssertiefGedragGrenzen StellenEn AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderenen niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief of agressief reageert. Tijdens deze training leert u de belangrijkste assertiviteitsvaardigheden in de praktijk te brengen. Hierb...144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen...145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbeterenen kunnen ...287 training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursistenen hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn deze tr...184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
... Iemand proberen te doorgrondenen spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgenen treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je inzicht ...170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... Privacy policy Privacystatement BV&T opleiding en advies is ervan overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van haar klantenen de bezoekers van haar websites van essentieel belang is voor haar activiteiten. Wij bieden Cursussen, Opleidingenen Trainingen aan voor INCompany opleidingen Persoonlijke gegevens van klantenen bezoekers worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. BV&T oplei... privacy.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt ...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedback gevenen ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsenen durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewu...180 training_cursus/feedback-training/reflectie-training.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmgaan M...162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, comm...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... Bij deze praktijktrainigen werken we altijd vanuit een didactisch oogpunt als ook contextuele visie, waarbij de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. De eigen persoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. OnderwerpenGedragEn Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGesprekstechniekenCoaching...265 training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php
... Deze training is gratis bij een jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod. Zie ook: de website van IPM! Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2BWilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie g...271 training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
... Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbe...272 training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php
Page generated in 0.1919 seconds.