...t, t.w. effectiviteit en efficiency. Boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit, onderhandelen, delegeren en helder communiceren zeer belangrijk zijn. Onderwerpen UitgangspuntenVan Time Management, Analyse TijdsindelingPrioriteiten StellenBewuste Keuzes MakenStructuur Aanbrengen In Taken En AgendaOptioneel(E-mail En Informatiestromen)Plannen En OrganiserenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze effectieve training heeft u een helder inzicht in uw persoonlijke stijl van werken. U kunt na deze training beter prioriteiten stellen, waardoor uw effectiviteit wordt vergroot. U kunt uw werkzaamheden voortaan beter en doelgerichter invullen. U bent zich beter bewust van uw kostbare t...60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php
Page generated in 0.0136 seconds.