088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Praktijksituaties En Oefeningen

Uw zoek resultaat voor: Praktijksituaties En Oefeningen

Cursus Optimaal Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksituaties. Tussen de bijeenkomsten door werkt u aan praktijkgerichte opdrachten. Onderwerpen Effectief Leidinggeven (stijlen); Beginner Tot Professional Van Het LeidinggevenStimulerend En SituationeelDoelgerichte CommunicatieHet Motiveren Van Uw AfdelingEffectief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij h...
12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

...n Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doelen En Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelen en geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doelstelling~ afstemmen op uw luisteraars. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij we...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...e Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Persoonlijk Ontwikkelingsplan POP BVT :: In-Company Opleider

...baanbegeleidingHet Opstellen Van Een BegeleidingsplanDe Behoeften Van Uw Medewerkers In Kaart BrengenOverzicht Van Instrumenten Voor LoopbaanbegeleidingStappen In Het BegeleidingsprocesAnalyse Van Kwaliteiten En Beperkingen Van De MedewerkerPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze training heeft u geleerd hoe u een loopbaanbegeleidingsplan opzet. U kunt de behoeften van uw medewerkers achterhalen en weet hoe u hen kan motiveren en begeleiden. Daarnaast hebt u inzicht in wat mogelijke beperkingen zijn waarmee zij te maken kunnen krijgen. U kunt uw medewerkers beter adviseren en begeleiden en weet uw taken als loopbaanadviseur beter uit te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten ...
52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php

Page generated in 0.0376 seconds.