088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Praktijksituaties En Casussen

220

Effectieve cursus Praktijksituaties En Casussen


Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesprek soepel verloopt. Ook heeft u geleerd om om te gaan met negatieve beoordelingen en lastige (emotionele) situaties.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Praktijksituaties En Casussen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Praktijksituaties En Casussen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Praktijksituaties En Casussen;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Praktijksituaties En Casussen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Praktijksituaties En Casussen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training Leidinggeven, Leiden of Lijden
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training Feedback Middenkader
training Resultaat Effectief
training Verzuimgesprekken
training Beoordelingsgesprekken voeren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
training Instructievaardigheden
cursus Ziekteverzuim management
training Teambuilding met de juiste
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Verandermanagement
coaching Persoonlijke Effectiviteit
cursus Efficiënt en
training Voorkomen van een Burn-Out

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Schneider Electric2 deelnemers 
Hasbro BV6 deelnemers 
Carrier To Carrier Telecom B.V.1 deelnemers 
Z-Parket8 deelnemers 
Hellebrekers Technieken7 deelnemers2 trajecten
Krohne Oil And Gas BV6 deelnemers2 trajecten
Albert Heijn Online Oosterhout9 deelnemers2 trajecten
CCI B.V.5 deelnemers2 trajecten
Politie HRM Teamchef HRO 39 deelnemers 
De Tijd Bedrijfskleding1 deelnemers 
Prive1 deelnemers8 trajecten
Zuiderhuis Isidorus Mengvoeders8 deelnemers 
Van Wijnen Noord7 deelnemers 
Stichting Balls5 deelnemers 
Asia Express3 deelnemers2 trajecten
Quercus Technical Services2 deelnemers4 trajecten
Houdijk Holland4 deelnemers 
Immigratie-en Naturalisatiedienst8 deelnemers 
HVC - Afvalenergiecentrale Alkmaar 1 deelnemers 
GroningerHuis2 deelnemers 
I-press DM-Production B.V.5 deelnemers 
KILROY Netherlands Bv18 deelnemers 
DOC Kaas24 deelnemers3 trajecten
Alkor Draka 2 deelnemers 
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Beoordelingsgesprekken voeren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
medezeggenschap is het uitoefenen van invloed op de arbeidsrelatie, arbeidsomstandigheden en de organisatie door werknemers. dit kan op twee niveaus plaatsvinden: binnen de onderneming. in dit geval is er sprake van medezeggenschap door een ondernemingsraad (of eventueel een personeelsvergadering). ondernemingsoverschrijdend. in dit geval is er sprake van medezeggenschap door vakbonden. goede communicatie met de bestuurder is van essentieel belang. vragen, die een antwoord vergen zijn: is de informatie die de or krijgt voldoende en is dit de or ook voldoende duidelijk? wordt de or tijdig bij de besluitvorming betrokken? hoe ga je eigenlijk om met formeel en informeel overleg? hoe bereidt de or de overlegvergadering (strategisch) voor? op welke manier geeft de or zijn advies vorm? wanneer is het indienen van een initiatiefvoorstel zinvol? en hoe informeert de or zijn achterban over het overleg met de bestuurder en de behaalde resultaten? dit zijn vragen, die u bezig kunnen houden. bv&t verzorgt praktische workshop. u kiest voor ons als u de or wilt professionaliseren. medezeggenschap, dat doe je samen beter. Onderdeel van Beoordelingsgesprekken voeren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Praktijksituaties En Casussen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Praktijksituaties En Casussen. MT Kader Trainingen: Beoordelingsgesprekken voeren. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus beoordelingsgesprekken. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus beoordelingsgesprekken Praktijksituaties En Casussen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus beoordelingsgesprekken Praktijksituaties En Casussen. Nederland

Blog Nieuws:

wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. de klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? in deze waardevolle workshop leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Betaald u nog per persoon? of per GROEP

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Praktijksituaties En Casussen