088-7744333
146
Effectieve cursus Kwaliteitsbeleid
Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag die BV&T als onderscheidend vermogen ziet om waarde toe te voegen aan klanten. Leren en veranderen zijn twee kanten van dezelfde medaille. BV&T brengt deze beide aspecten in een aanpak. Herrie in de zaak; het idee naar herrie in het hotel.
Onderwerpen
Resultaat
Organisaties starten vaak om een al langer lopend probleem met een interim manager? Het blijkt dan weldra, dat het om meer gaat dan het opvullen van een kwestie. BV&T advies gaat altijd over verandermanagement, waarbij de adviseur die naast zijn rol als meelopend manager passend in de rol van verandermanager inneemt. U adviseert en uw zaak of bedrijf pakkende en handige veranderingen aandracht. U zaak of bedrijf kan weer vol goede moed de toekomst aan, succes namens BV&T.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Kwaliteitsbeleid. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Kwaliteitsbeleid aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Kwaliteitsbeleid;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 8 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Kwaliteitsbeleid. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Kwaliteitsbeleid
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Provincie Overijssel 1 deelnemers 2 trajecten The Lycra Company 11 deelnemers Albert Heijn Online Rotterdam 25 deelnemers 3 trajecten Teleplan Communications BV 1 deelnemers Stevens Engineering BV 11 deelnemers 3 trajecten Contargo Waterway Logistics BV 6 deelnemers 3 trajecten Particulier 1 deelnemers 4 trajecten Gemeente Wieringermeer 8 deelnemers Niebeek Milieumanagement 6 deelnemers ESE International 1 deelnemers PM Komponenten B.V. 7 deelnemers Rechtbank Gelderland 1 deelnemers Sunrise Medical HCM B.V. 8 deelnemers Ebusco B.V. 5 deelnemers 2 trajecten Wellantcollege Dordrecht 20 deelnemers HONK Ketenzorg 13 deelnemers Stichting Save The Children 13 deelnemers Kverneland Group Nieuw-Vennep 5 deelnemers Min.v.Defensie Dosco 5 deelnemers 4 trajecten Haartransplant B.v. 4 deelnemers 3 trajecten IF Technology 44 deelnemers MorgenWonen B.V. 1 deelnemers Glass Repair Vriend 1 deelnemers Ventolines B.V. 4 deelnemers 2 trajecten BCT BV 2 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Intensief Kwaliteitsbeleid. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? met een mooi verhaal bent u er nog niet. wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. u vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. presenteertechnieken kunt u leren. u presenteert niet alleen met woorden. uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderdeel van Intensief Kwaliteitsbeleid
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training kwaliteitsbeleid Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass kwaliteitsbeleid. MT Kader Trainingen: Intensief Kwaliteitsbeleid. ZZP of Freelance Vacature voor: Kwaliteitstrainingen. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: Kwaliteitstrainingen kwaliteitsbeleid. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen Kwaliteitstrainingen kwaliteitsbeleid. Groningen, Utrecht, AmsterdamBlog Nieuws:
u verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? door net dat beetje extra te bieden. extra service te geven. u te verplaatsen in uw klant. dit maakt het verschil. tijdens deze workshop komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. hoe u dit bereikt? dat leert u tijdens deze workshop!
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Kwaliteitsbeleid