... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist a...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...rijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van die afdelingenen hun eigen processen vindt verspilling plaats. Soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. Die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. Deze cursus geeft inzicht in die verspillingenen bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden. Lean by Kaizen (procesverbetering) ...168 training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
...j de ruimte om dit maatwerk te realiserenen om een goede transfer naar de praktijk te krijgen, zowel effici?nt als effectief. Het resultaat? Tevreden professionals die direct resultaat zien van onze training. Dat geeft mij voldoening in mijn werk als trainer! Trainer: Roos Jacobs Communicatie, NotulerenenReceptie- & Baliemedewerker Trainer: Cees Jan Buurman Communicatie en Coaching Trainer: Cees Jan Buurman Communicatie en Coaching Trainer: Margreeth van der Vlis Engels, Nederlands en NT2 (Zuid-Holland) Trainer: Ronald van BuurenEngels Trainer: Judith Bak-Warmerdam Frans Trainer: Harald Fredriks Frans Trainer: Jeanne Aarden Frans Trainer: Hetty Hanekamp Personeelsmarketing en Communicatie Trainer: Ans Wegter Engels Trainer: Elena Berwers Russisch en Filologie Trainer: Ber Heuberger Nederlands Docent Nederlands ... referenties.php
... Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Be...148 training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
...T biedt mij de ruimte om dit maatwerk te realiserenen om een goede transfer naar de praktijk te krijgen, zowel effici?nt als effectief. Het resultaat? Tevreden professionals die direct resultaat zien van onze training. Dat geeft mij voldoening in mijn werk als trainer! Trainer: Roos Jacobs Communicatie, NotulerenenReceptie- & Baliemedewerker Trainer: Cees Jan Buurman Communicatie en Coaching Trainer: Cees Jan Buurman Communicatie en Coaching Trainer: Margreeth van der Vlis Engels, Nederlands en NT2 (Zuid-Holland) Trainer: Ronald van BuurenEngels Trainer: Judith Bak-Warmerdam Frans Trainer: Harald Fredriks Frans Trainer: Jeanne Aarden Frans Trainer: Hetty Hanekamp Personeelsmarketing en Communicatie Trainer: Ans Wegter Engels Trainer: Elena Berwers Russisch en Filologie Trainer: Ber Heuberger Nederlands Docent N... professionele_trainers.php
Page generated in 0.0574 seconds.