088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Interne Organisatie En Bedrijfsprocessen

Uw zoek resultaat voor: Interne Organisatie En Bedrijfsprocessen

Cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015 BVT :: In-Company Opleider

... Het uitvoeren van interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. Een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. Deze cursus leidt potenti?le auditoren op. Dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieuco?rdinatoren. Na voltooiing van deze cursus is de deelnemer in staat o...
26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

...ent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doelen En Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelen en geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doelstelling~ afstemmen op u...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Mentorentraining BVT :: In-Company Opleider

...n goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen Leren En Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen van deze cursus is het geven van instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde ...
36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php

Cursus Interne Auditor BVT :: In-Company Opleider

... Een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een KAM-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de KAM-elementen Interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. Deze audits be?nvloeden het draagvlak en de effectiviteit van het KAM-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.Auditeren is een vak en ...
32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php

Cursus Engels Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

...in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Engels op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Engels communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vrijblijvend Intakegesprek; Vaardighedentoets EngelsOrganisatiedoelstellingEngelse EtiquetteEngels SprekenLuisterenGrammatica Voor BeginnersEngels SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Engels. U leert de taal vloeiender te spreken en uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uitgebreid en u leert de taal, zowel in zakelijk verkeer, alsook in zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde...
61 training_cursus/taaltraining/engels_voor_beginners.php

Cursus Effectief Coachen Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier ku...
18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...ekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exac...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... training waarin u veel tools aangereikt krijgt van de trainer. Wij trachten ernaar om als leidinggevende objectief het functioneringsgesprek af te nemen. Onderwerpen Communicatie (de Juiste Interactie In Het Gesprek); Waar Je Staat Als Leidinggevende In De OrganisatieHet FunctioneringsgesprekHet Eerste FunctioneringsgesprekDe VertrouwenscirkelGesprekstechnieken InteractieFormulieren Voor FunctioneringsgesprekkenFouten Bij OordeelsvormingFeedback GevenGrenzen Stellen En Vriendelijk AfwijzenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om op een juiste manier functioneringsgesprekken af te nemen. U weet welke aanpak het beste past bij welke werknemer. U bent in staat om een goede voorbereiding vast te leggen. U kent de instrumenten die u wilt gebruiken om zodoende het maximale uit het functioneringsgesp...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Optimaal Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...jkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wi...
12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

...foniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderwerpen Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van PatronenTelefoonirritatieRegels DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en sl...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Timemanagement BVT :: In-Company Opleider

... U kent het wel, veel werk, hoge werkdruk, zaken niet afkrijgen. Speelt dit binnen uw organisatie, dan hebben wij een doeltreffende training voor u. In de training wordt aandacht besteed aan een tweetal punten m.b.t. time management, t.w. effectiviteit en efficiency. Boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit,...
60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe ste...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Situationeel Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u...
10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php

Cursus ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus BVT :: In-Company Opleider

... Kwaliteitsmanagement is meer dan het implementeren van een model alleen. Want hoe houdt u zicht op kwaliteit in een organisatie, die steeds verandert? In deze opleiding ontwikkelt u kennisvaardigheden, zodat u met uw bedrijf kunt meegroeien. U leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. U krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren. Onderwerpen Ontwikkeling In De Kwaliteitszorg, No...
28 training_cursus/iso_normering_cursus/iso_normen_certificering.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelst...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Page generated in 0.0745 seconds.