088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Kwaliteitsmanagement

221

Effectieve cursus Kwaliteitsmanagement


Een van de aspecten van een goede bedrijfsvoering is kwaliteitsmanagement. Als hulpmiddel daarvoor zijn de normen van NEN-EN-ISO 9001 van toepassing. Daarin zijn internationaal erkende regels voor kwaliteitssystemen opgenomen. Bedrijven die willen voldoen aan deze normen, bijvoorbeeld omdat zij gecertificeerd willen worden, dienen de strekking en inhoud daarvan te kunnen vertalen naar hun bedrijfssituatie. Deze cursus leert u de essentie van kwaliteitsmanagement op basis van de bovengenoemde norm. De interpretatie van de ISO 9001 naar uw bedrijfssituatie en de wijze waarop u efficiënt een kwaliteitsmanagementsysteem opzet en invoert staan daarbij centraal. ISO 9001 is eind 2008 gewijzigd. De nieuwe eisen zijn in de cursus verwerkt waardoor u volledig en up-to-date geïnformeerd wordt.


Onderwerpen



Resultaat


Na deze cursus heeft u meer inzicht in de betekenis van het begrip ‘kwaliteit’ in relatie tot de bedrijfsvoering en in de ontwikkeling van het kwaliteits- en procesdenken. U kunt de huidige normen van NEN-EN-ISO 9001 vertalen naar uw bedrijfssituatie. Daarnaast heeft u inzicht in de opzet en invoering van een kwaliteitsmanagementsysteem. U heeft geleerd om naar een grotere klanttevredenheid te streven, en weet u hoe de kwaliteit van uw bedrijf continu kan verbeteren.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Kwaliteitsmanagement. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Kwaliteitsmanagement aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Kwaliteitsmanagement;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Kwaliteitsmanagement. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Kwaliteitsmanagement


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Bork Sloopwerken BV2 deelnemers 
Ventura Systems CV24 deelnemers2 trajecten
RPXhxJMBwgyAkpTL1 deelnemers 
Anamet Europe B.V.4 deelnemers2 trajecten
Pep30 deelnemers 
Euro-Mit Staal B.V.5 deelnemers 
BioChek B.V.6 deelnemers 
Verhoeve Milieu Bv7 deelnemers 
Scientific Drilling International 8 deelnemers2 trajecten
Bayer1 deelnemers 
Vianen Kozijntechniek6 deelnemers2 trajecten
Energyst6 deelnemers 
Landes Beheer B.V.8 deelnemers 
PWN Waterleidingbedrijf12 deelnemers4 trajecten
Edialux Nederland B.v.6 deelnemers 
Proxcys B.V.9 deelnemers2 trajecten
It Fryske Gea8 deelnemers4 trajecten
Accres Apeldoorn B.V.1 deelnemers 
Tandarts Heemskerk-Citadel1 deelnemers 
Winkels Techniek Hoofdvestiging1 deelnemers 
Slump-Fictorie8 deelnemers 
Jorissen Simonetti Architecten1 deelnemers 
Novek Technical Solutions4 deelnemers 
Brink Climate Systems B.V.59 deelnemers 
De Tijd Bedrijfskleding1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
wilt u leren om uw rapporten, beleidsnota’s en memo’s overtuigender of bondiger te schrijven? of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? in deze praktijkgerichte workshop leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijven van heldere en beknopte verslagen. daarnaast wordt er aandacht besteed aan interne en externe rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. er wordt ingegaan op de verschillende doelen waarvoor een rapport geschreven kan worden en hoe u hierop aansluit qua structuur, toon en schrijfstijl. hierbij onderscheiden we: inventariseren, voorlichten, overtuigen en verslaggeven. tijdens de workshop rapporteren leert u stap voor stap wat er bij het schrijven van een goed rapport komt kijken. Onderdeel van Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training kwaliteitsmanagement Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass kwaliteitsmanagement. MT Kader Trainingen: Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015. ZZP of Freelance Vacature voor: Kwaliteitstrainingen. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: Kwaliteitstrainingen kwaliteitsmanagement. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen Kwaliteitstrainingen kwaliteitsmanagement. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

foutloze correspondentie is erg belangrijk in het bedrijfsleven. het maakt hierbij niet uit of u een e-mail, brief of notitie schrijft. de lezer vormt zich op basis van uw schrijven een indruk van u of uw bedrijf. veel taal- of spelfouten kan daarom onprofessioneel overkomen.

in deze praktische workshop komen de grammatica- en spellingsregels aan de orde. daarbij schrijft u tijdens deze workshop veel brieven, memo`s, persberichten, brochures, e-mails, presentaties en/of rapportages. dit wordt gedaan vanuit uw praktijksituatie. op deze manier kunt u het geleerde direct toepassen in de dagelijkse praktijk.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Discussiëren is kennis uitwisselen,
ruziemaken is onwetendheid uitwisselen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Kwaliteitsmanagement