088-7744333
221
Effectieve cursus Organisatorische Aspecten
Een van de aspecten van een goede bedrijfsvoering is kwaliteitsmanagement. Als hulpmiddel daarvoor zijn de normen van NEN-EN-ISO 9001 van toepassing. Daarin zijn internationaal erkende regels voor kwaliteitssystemen opgenomen. Bedrijven die willen voldoen aan deze normen, bijvoorbeeld omdat zij gecertificeerd willen worden, dienen de strekking en inhoud daarvan te kunnen vertalen naar hun bedrijfssituatie. Deze cursus leert u de essentie van kwaliteitsmanagement op basis van de bovengenoemde norm. De interpretatie van de ISO 9001 naar uw bedrijfssituatie en de wijze waarop u efficiënt een kwaliteitsmanagementsysteem opzet en invoert staan daarbij centraal. ISO 9001 is eind 2008 gewijzigd. De nieuwe eisen zijn in de cursus verwerkt waardoor u volledig en up-to-date geïnformeerd wordt.
Onderwerpen
Resultaat
Na deze cursus heeft u meer inzicht in de betekenis van het begrip ‘kwaliteit’ in relatie tot de bedrijfsvoering en in de ontwikkeling van het kwaliteits- en procesdenken. U kunt de huidige normen van NEN-EN-ISO 9001 vertalen naar uw bedrijfssituatie. Daarnaast heeft u inzicht in de opzet en invoering van een kwaliteitsmanagementsysteem. U heeft geleerd om naar een grotere klanttevredenheid te streven, en weet u hoe de kwaliteit van uw bedrijf continu kan verbeteren.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Organisatorische Aspecten. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Organisatorische Aspecten aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Organisatorische Aspecten;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Organisatorische Aspecten. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Organisatorische Aspecten
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Levanto 9 deelnemers Koning & Hartman 7 deelnemers Mammoet Nederland B.V. 1 deelnemers TeCo CDC B.V. 7 deelnemers Nedal Aluminium B.V. 11 deelnemers 2 trajecten BHV Expo Groep 1 deelnemers RBO 1 deelnemers 2 trajecten Albert Heijn Online HSC Bleiswijk 18 deelnemers 4 trajecten Arvato Benelux B.V. 1 deelnemers 6 trajecten Klinipath BV 2 deelnemers ULC Groep 4 deelnemers MEE Amstel En Zaan 7 deelnemers Carpenter B.V. 4 deelnemers Hethon Nederland BV 3 deelnemers 2 trajecten HFCM Fullservice Communicatiebureau 1 deelnemers Gemeente Slochteren 1 deelnemers Lois Advies BV 1 deelnemers Industry International 1 deelnemers 4 trajecten Kliniek Amsterdamse Tandartsen 1 deelnemers Calibris 10 deelnemers Topbrands Europe BV 1 deelnemers Stichting Carinova 32 deelnemers De Fabrique 5 deelnemers Holland Zonne Energie 1 deelnemers Vlietland Ziekenhuis 10 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
deze workshop is gratis bij een jaar abonnement van ip marketing! uniek aanbod.
zie ook: de website van ipm!
met ipm ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' maar hoe pakt u dit aan? daarom deze gratis workshop in samenwerking met bv&t.gratis verkoop workshop, vraag naar de voorwaarden. b2b
wilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? u wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. en wilt u op een oprechte manier klanten werven? wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze workshop echt iets voor u. u leert initiatief te nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. tijdens deze waardevolle en praktische workshop verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderdeel van Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Organisatorische Aspecten Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Organisatorische Aspecten. MT Kader Trainingen: Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015. ZZP of Freelance Vacature voor: Kwaliteitstrainingen. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: Kwaliteitstrainingen Organisatorische Aspecten. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen Kwaliteitstrainingen Organisatorische Aspecten. NederlandBlog Nieuws:
steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel kwaliteits-, arbo- en/of milieubeleid. naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. de functie van kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. de functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. de materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Organisatorische Aspecten