088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Organisatie Rapporten

267

Effectieve cursus Organisatie Rapporten


Luchtvracht moet voldoen aan hoge veiligheidsniveaus, ongeacht of u werkzaam bent in de ontwerp- en productiesector of revisie- en reparatiediensten aanbiedt. Kwaliteit in de luchtvaartindustrie (Luchtvracht), van commerciele tot militaire luchtvaart, wordt gemeten volgens de AS 9100-reeks (REVC) van normen. AS 9100-luchtvaartnormen bestrijkt de gehele productieketen (IAQG). Dit omvat bedrijven die uitrusting ontwerpen en fabriceren en toebehoren of reserveonderdelen leveren, net als bedrijven die in onderhoud voorzien of revisie- en reparatiediensten aanbieden. In deze training komen alle facetten aan de orde om deze norm aan uw levering te verbinden. Zie programma welke onderdelen wij met u gaan behandelen. Het is tevens mogelijk dat onze docent u door het hele proces heen loods.


Onderwerpen



Resultaat


De docent van BVT zal u met verschillende leertechnieken ervoor zorg dragen dat u na afloop alle AS 9100-eisen volledig kent, begrijpt en kunt toepassen in uw eigen organisatie. De trainingen kunnen als open rooster en in-company training worden gevolgd. AS 9100 is het startpunt voor luchtvaartcertificering, bij BVT kunt u ook denken aan begeleiden van bijbehorende normen, zoals uitgegeven door de Vereniging van Autoproducenten, die indien nodig betrekking hebben op verschillende segmenten van de industrie, zoals: AS 9110 - voor onderhouds- en reparatie-organisaties. As 9120 - leveranciers lucht- en ruimtevaart en pass-through distributeurs. AS 9003 - uitbestede inspectie en leveranciers van kwaliteitssystemen. De trainingen kan ook worden verzorgd in het Engels.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Organisatie Rapporten. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Organisatie Rapporten aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Organisatie Rapporten;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Organisatie Rapporten. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Organisatie Rapporten


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Sociale Team Borger- Odoorn5 deelnemers 
Alvero Kantoormeubelverhuur9 deelnemers 
Sugar Production Union - Eemshaven1 deelnemers 
Hoogwegt International1 deelnemers 
Albert Heijn Online - Almere3 deelnemers5 trajecten
Luiten Vleeswaren20 deelnemers 
The Body Shop Benelux BV5 deelnemers 
deelnemers5 trajecten
B&S Revalidatie-Techniek B.V.9 deelnemers 
BERNARDUS8 deelnemers 
Heuvelrecht Advocatuur & Mediation5 deelnemers 
Magnatech International BV.1 deelnemers2 trajecten
UrbainTrade1 deelnemers 
Royal Hoitsema Labels12 deelnemers 
Numidia B.V.8 deelnemers11 trajecten
Pieter Smit1 deelnemers 
Global Processing Foods1 deelnemers 
Dematic5 deelnemers 
Skylink Handling Services B.V.2 deelnemers3 trajecten
Zehnder Group Ned.1 deelnemers2 trajecten
Duursma Industrietechniek BV8 deelnemers 
Albert Heijn Online De Meern5 deelnemers3 trajecten
Janssen De Jong Infra Bv3 deelnemers4 trajecten
Storyteller1 deelnemers 
Hago Zorg2 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de AS 9100 Luchtvracht REVC. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel kwaliteits-, arbo- en/of milieubeleid. naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. de functie van kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. de functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. de materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderdeel van AS 9100 Luchtvracht REVC



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Organisatie Rapporten Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Organisatie Rapporten. MT Kader Trainingen: AS 9100 Luchtvracht REVC. ZZP of Freelance Vacature voor: AS 9100 REVC Training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: AS 9100 REVC Training Organisatie Rapporten. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen AS 9100 REVC Training Organisatie Rapporten. Nederland

Blog Nieuws:

prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. de klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. u kunt zich in de procedure van best value procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. dit kan op een integere en pragmatische manier.

wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? dan is deze workshop zeer geschikt voor u.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Betaald u nog per persoon? of per GROEP

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Organisatie Rapporten