088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Lerende Organisatie

168

Algemene cursus Lerende Organisatie


Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. Soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. Die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. Deze cursus geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden.

Lean by Kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de cursus Lean by Kaizen (verbetermanagement). Samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. De inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.

Doelgroep:
Lean by Kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij kunnen de deelnemers de werkwijze van Kaizen succesvol toepassen in de dagelijkse praktijk. Ook kennen zij de 5S-methode en worden verspillingen in de organisatie vermeden.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Lerende Organisatie. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Lerende Organisatie aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Lerende Organisatie;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 8 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Lerende Organisatie. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Lerende Organisatie


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
IJssel Technologie B.v.5 deelnemers 
Nederlandse Transport Mij BV6 deelnemers 
Blokland Cold Stores BV Cuijk6 deelnemers 
FloraHolland12 deelnemers 
DELTA N.V.6 deelnemers 
HB Leisure 1 deelnemers 
Heuvelrecht Advocatuur & Mediation5 deelnemers 
Herman Jordan Lyceum1 deelnemers 
N.v.t1 deelnemers 
Smeding Groenten En Fruit6 deelnemers 
Medcor Pharmaceuticals B.V.3 deelnemers2 trajecten
ProQR Therapeutics N.V.8 deelnemers 
Royal Bel-Leerdammer8 deelnemers3 trajecten
Hogeschool INHolland1 deelnemers 
Dyka BV72 deelnemers2 trajecten
GVR Works Bv1 deelnemers 
Apt Kurvers B.V.10 deelnemers2 trajecten
Deutsche Bank Nederland N.V.1 deelnemers 
FYSIO EYS1 deelnemers 
Van Wijnen Noord B.V.12 deelnemers 
Royal Bel Leerdammer BV1 deelnemers 
Onstream4 deelnemers 
Nivo Noord B.V.12 deelnemers2 trajecten
Ministerie Van Infrastructuur En Waterstaat9 deelnemers 
Min.v.Defensie Dosco5 deelnemers4 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Lean by Kaizen Procesverbetering. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 04-11-2024
prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. de klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. u kunt zich in de procedure van best value procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. dit kan op een integere en pragmatische manier.

wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? dan is deze workshop zeer geschikt voor u. Onderdeel van Lean by Kaizen Procesverbetering



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Lerende Organisatie Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Lerende Organisatie. MT Kader Trainingen: Lean by Kaizen Procesverbetering. ZZP of Freelance Vacature voor: LEAN by KaiZen. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: LEAN by KaiZen Lerende Organisatie. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen LEAN by KaiZen Lerende Organisatie. Nederland

Blog Nieuws:

u verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? door net dat beetje extra te bieden. extra service te geven. u te verplaatsen in uw klant. dit maakt het verschil. tijdens deze workshop komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. hoe u dit bereikt? dat leert u tijdens deze workshop!

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Je hoeft geen ander mens te worden,
om dingen eens anders aan te pakken.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Lerende Organisatie