088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Waarom Wat Wie En Hoe

282

Algemene cursus Waarom Wat Wie En Hoe


Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de training inclusief leerdoelen, kennis moet beklijven. Na afloop van de training weet je hoe je extresiek en doeltreffend de punten van verandermanagement moet aanpakken en daarin het team gaat meekrijgen.


Onderwerpen



Resultaat


U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajecten en deze succesvol te managen en optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarnaast weet u binnen de organisatie de verandermodellen en -stratgieen maximaal te benutten. Het gaat bij verandermanagement om draagvlak, u weet deze als geen ander te creeren. Dit alles kunt u onderbouwen en eventueel omzetten in een gedegen veranderplan. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden met optimale en heldere communicatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Waarom Wat Wie En Hoe. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Waarom Wat Wie En Hoe aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Waarom Wat Wie En Hoe;


Aantal bijeenkomsten: 6
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Waarom Wat Wie En Hoe. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Waarom Wat Wie En Hoe


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Meybo Distribution2 deelnemers 
VAPRO OVP1 deelnemers 
ROVA8 deelnemers 
MEE Amstel En Zaan7 deelnemers 
VTM7 deelnemers2 trajecten
Gemeente Lelystad16 deelnemers 
Metameer4 deelnemers 
Pluimveepraktijk Zuid Nederland BV6 deelnemers 
Intermeco BV1 deelnemers 
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers 
Centraalstaal International2 deelnemers 
Hamyani1 deelnemers 
Krohne Oil And Gas BV6 deelnemers2 trajecten
Tuindeco International BV8 deelnemers2 trajecten
Fortapak Bv Nijmegen1 deelnemers2 trajecten
Gemeente Zwolle1 deelnemers 
DSD Stalinrichting BV8 deelnemers 
ITBB B.V.1 deelnemers 
Globecomm Europe B.V.1 deelnemers 
Arcabo Stacaravans BV8 deelnemers2 trajecten
Sormac B.V. - Venlo1 deelnemers4 trajecten
Packgroup BV1 deelnemers 
Ista Nederland9 deelnemers2 trajecten
EBUSCO5 deelnemers 
Praktijk Denktank Orthopedagogiek12 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Verandermanagement. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 04-11-2024
een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. voorbeeld: op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. dat is de enige manier om te kunnen winnen.

wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbeteren en kunnen inspelen op de aanwezige teamdynamiek? dan is deze praktijkgerichte workshop uitstekend voor uw team. u leert alle instrumenten, technieken en vaardigheden op het gebied van teamcoaching. u ontdekt hoe u een team kunt begeleiden, om meer uit het team als geheel en uit het individu te halen. met deze waardevolle workshop brengt u uw kwaliteiten als professional naar een hoger niveau. Onderdeel van Verandermanagement



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Waarom Wat Wie En Hoe Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Waarom Wat Wie En Hoe. MT Kader Trainingen: Verandermanagement. ZZP of Freelance Vacature voor: verandermanagement. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verandermanagement Waarom Wat Wie En Hoe. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verandermanagement Waarom Wat Wie En Hoe. Nederland

Blog Nieuws:

correspondentie vormt het visitekaartje van uw bedrijf. uw schrijf- of communicatievorm, combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar efficiente schrijfstijl en de zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. het is dan van het grootste belang zinnen goed op te bouwen, juist te formuleren. de zinnen die men zegt of schrijft moeten goed `lopen`. het onderdeel taalbeheersing besteedt hier aandacht aan.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Discussiëren is kennis uitwisselen,
ruziemaken is onwetendheid uitwisselen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Waarom Wat Wie En Hoe