088-7744333
167
Effectieve cursus Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk
![]()
Steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel Kwaliteits-, Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak.
Onderwerpen
Resultaat
![]()
Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in de opwaardering van het kwaliteitsniveau van uw organisatie.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk;
Aantal bijeenkomsten: 4
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Colonia Brasolandia 1 deelnemers Ieo Transformatoren BV 7 deelnemers Novolex BV 4 deelnemers 3 trajecten Koninklijke Bammens B.V. 12 deelnemers Notuleerservice Nederland 5 deelnemers International Organization Of Migration 10 deelnemers Euro Planit 10 deelnemers Ministerie Van Veiligheid En Justitie 1 deelnemers 3 trajecten Gemalto Breda 4 deelnemers FP International 6 deelnemers 3 trajecten Sanko Nl 1 deelnemers Dun&Bradstreet 8 deelnemers 2 trajecten Fast Forward Freight B.V. 7 deelnemers Van Dijk Heftrucks 3 deelnemers Paresto Defensie Cateraar 1 deelnemers Radar Vertige 1 deelnemers DB Schenker Rail Nederland BV 5 deelnemers Magnatech International BV. 1 deelnemers 2 trajecten KMN Kind & Co 8 deelnemers Wedeo 5 deelnemers Smurfit Westrock RapidCorr 2 deelnemers Boels Rental 3 deelnemers De Schans B.v. 1 deelnemers Rockwool B.V. 3 deelnemers 4 trajecten UVW Particulier 1 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Quality Manager Kwaliteit QHSA. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 03-02-2025
prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. de klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. u kunt zich in de procedure van best value procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. dit kan op een integere en pragmatische manier.
wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? dan is deze workshop zeer geschikt voor u. Onderdeel van Quality Manager Kwaliteit QHSA
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk. MT Kader Trainingen: Quality Manager Kwaliteit QHSA. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus kwaliteit coordinator. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus kwaliteit coordinator Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus kwaliteit coordinator Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk. NederlandBlog Nieuws:
doel van de burn-out preventie workshop. tijdens de meerdere workshop sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot burn-out (overspannenheid). gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging en de dreiging bij uw medewerker. deze punten moeten in kaart zijn, het herkennen en effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. u leert welke signalen van medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out of ook wel overspannenheid.
via ervaringsoefeningen onderzoekt u hoe deze signalen spelen in św leven en waar św gevoeligheden op dit gebied liggen. u leert hoe u de oefeningen in uw eigen coachpraktijk kunt inzetten in de begeleiding van clienten. de oefeningen hebben betrekking op fysieke, psychische, cognitieve, affectieve en contextuele aspecten; alle aspecten vragen aandacht bij de begeleiding van cliėnten met burn-out gevoeligheid. het hele systeem is immers uit balans.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Interpretatie Van De Norm Naar Praktijk