088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking

167

Algemene cursus Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking


Steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel Kwaliteits-, Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak.


Onderwerpen



Resultaat


Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in de opwaardering van het kwaliteitsniveau van uw organisatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking;


Aantal bijeenkomsten: 4
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG training
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Vianen Kozijntechniek6 deelnemers2 trajecten
Wecovi BV2 deelnemers5 trajecten
IHC Handling Systems4 deelnemers 
VIDEO SERVICE NEDERLAND6 deelnemers 
Boomkwekerij Ebben B.V.5 deelnemers 
Personele Diensten Westerhoven B.V.5 deelnemers 
Ugoo Holding B.V. 25 deelnemers 
Eppendorf Nederland B.V.3 deelnemers2 trajecten
Energyst6 deelnemers 
De Groot & Visser BV3 deelnemers 
Thales4 deelnemers2 trajecten
Albert Heijn Online - Eindhoven8 deelnemers 
Bohnenkamp Benelux B.V.7 deelnemers 
Verzinkerij Van Aert BV8 deelnemers3 trajecten
Geelen Beton Wanssum BV9 deelnemers2 trajecten
Alpro-Soya Landgraaf2 deelnemers 
Vriesco International Fabrics B.V.6 deelnemers 
Gemeente Winschoten4 deelnemers 
Heinz Kraft1 deelnemers2 trajecten
Zehnder Groep Ned.1 deelnemers2 trajecten
Centrum Maliebaan28 deelnemers 
Magnatech International BV.1 deelnemers2 trajecten
PJ Milieu12 deelnemers 
Nova College Bureau Bedrijfsvoering9 deelnemers 
EuroMouldings B.V.14 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Quality Manager Kwaliteit QHSA. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 04-11-2024
een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een kam-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de kam-elementen interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. deze audits beïnvloeden het draagvlak en de effectiviteit van het kam-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.

auditeren is een vak en zoals bij ieder vak is ook bij auditeren actuele vakkennis noodzakelijk. de workshop interne auditor is een van die trajecten, die noodzakelijk zijn binnen de organisatie. in diverse normen (iso 9001, haccp, iso 18001, iso 14001 en/of as 9100) wordt de term ‘interne audits’ genoemd. in de workshop interne auditor worden de basisprincipes behandeld, zodat u volgens deze normen een interne audits kunt uitvoeren. Onderdeel van Quality Manager Kwaliteit QHSA



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking. MT Kader Trainingen: Quality Manager Kwaliteit QHSA. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus kwaliteit coordinator. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus kwaliteit coordinator Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus kwaliteit coordinator Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking. Nederland

Blog Nieuws:

wilt u het maximale uit uw team halen en ook als medewerker afzonderlijk? dan komt deze workshop goed van pas voor u en uw team. leer u en uw team elkaar beter kennen in een gemakkelijke sfeer. u leert welk persoonlijkheid type u en uw collega's zijn en hoe u het beste met elkaar kan omgaan. vaak snappen mensen anderen hun reactie niet, en daarom kan de samenwerking soms stroef gaan. door elkaar op deze manier beter te leren begrijpen zal het team gemakkelijker om hulp vragen wanneer ze vast zitten, en ook op een betere manier elkaar kunnen helpen/ondersteunen. belangrijk om te weten is dat het disc model geen toetsing is voor een cijfer, er zijn namelijk geen foute profielen.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Echt respect moet je verdienen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Omgaan Met Knelpunten In De Samenwerking