... Trainers en docentenvan BV&T BV&T opleiding & advies werkt samen met docentenen trainers die hun vak verstaan. Ons trainersnetwerk bestaat uit professionele trainers en docenten die veel praktijkervaring hebben in hun vakgebied. Door middel van deze ervaringen kunnen zij de theorie die tijdens de trainingenen cursussen naar voren komt ondersteunen. Daarnaast beschikken zij over uitstekende didactische vaardighedenen veel pedagog... referenties.php
... Trainers en docentenvan BV&T BV&T opleiding & advies werkt samen met docentenen trainers die hun vak verstaan. Ons trainersnetwerk bestaat uit professionele trainers en docenten die veel praktijkervaring hebben in hun vakgebied. Door middel van deze ervaringen kunnen zij de theorie die tijdens de trainingenen cursussen naar voren komt ondersteunen. Daarnaast beschikken zij over uitstekende didactische vaardighedenen veel pedagog... professionele_trainers.php
... Ziek zijn, iedereen kan het overkomen. In eerste instantie is dat natuurlijk vervelend voor de persoon zelf, maar als bedrijf merkt u ook de gevolgenvan ziekteverzuim. U merkt een verhoging van de werkdruk met als gevolg een hoge kostenpost. Hoe kunt u hier invloed op uitoefenen? En wat staat u te doen als het ziekteverzuim arbeidsverzuim blijkt te zijn? Heeft u ook dit soort vragen? Dan is deze cursus uitstekend geschikt voor u. B...198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijvenvan verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijvenvan teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw vanuw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe f...226 training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
... Doel van de Burn-out Preventie Training. Tijdens de meerdere training sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot Burn-out (Overspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging en de dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennenen effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalenvanmedewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out of ook ...288 training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php
... De cursus Frans voor gevorderden is geschikt voor medewerkers die al de basis kennenvan de Franse taal. In deze cursus leert u handige zinnenenuitdrukkingen die u kunt gebruiken om succesvol te communiceren in een zakelijke omgeving. Afhankelijk vanuw doelstelling, wordt er gericht op spreekvaardigheid en/of schrijfvaardigheid. U kunt bijvoorbeeld leren om zakelijke gesprekken te voeren in het Frans, bezoek te ontvangen of te te...129 training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... In de basistraining E-Learning leert u hoe effectief online e-learning kan worden ingezet. BV&T beschikt 100% over zijn eigen software genaamd Question Degree. U gaat in deze training aan de slag met de software. Stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.Learning Management SystemHet LMS (Learning Management System) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgenen gevenvan opleiding...264 training_cursus/online-survey-onderzoek/survey-programmeren.php
... De cursus Nederlands voor buitenlanders (NT2) is ideaal voor anderstalige medewerkers die snel de Nederlandse taal willen leren. De nadruk bij deze cursus ligt op het Nederlands communicerenen spreken op de werkvloer. Dit wordt gedaan vanuit een effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. Hierdoor gaat het leren om Nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. Het voo...108 training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php
... Tegenwoordig is de Engelse taal bijna niet meer weg te denken binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Bedrijven hebben het nodig om te communiceren met hun leveranciers of internationale vestigingen. Of misschien zelfs om te kunnen communiceren met hun klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier kunn...140 training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
... Wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? En wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwenen overtuigingskracht? Wij verzorgen de training Assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. Een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeftenen standpuntenen houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert umedewerkers aan te spreken o...144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigenmedewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert uuw doelstellingen? Hoe ...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigenmedewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert uuw doe...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de traini...282 training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
Page generated in 0.3604 seconds.