088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen

198

Effectieve cursus Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen


Ziek zijn, iedereen kan het overkomen. In eerste instantie is dat natuurlijk vervelend voor de persoon zelf, maar als bedrijf merkt u ook de gevolgen van ziekteverzuim. U merkt een verhoging van de werkdruk met als gevolg een hoge kostenpost. Hoe kunt u hier invloed op uitoefenen? En wat staat u te doen als het ziekteverzuim arbeidsverzuim blijkt te zijn? Heeft u ook dit soort vragen? Dan is deze cursus uitstekend geschikt voor u. BV&T helpt u graag met het verzuimbeleid van uw bedrijf naar een hoger niveau te brengen.


Onderwerpen



Resultaat


U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomen en terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalen en op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen en de terugkeerdrempel te verlagen. Daarnaast heeft u ideeen gekregen hoe ziekteverzuim voorkomen kan worden. Tenslotte, voorkomen is beter dan genezen. Tevens bent u na afloop van deze cursus in staat om op een effectieve manier een telefonische ziekmelding te behandelen en een verzuimgesprek te voeren.

Het doel van de cursus is dat de leidinggevenden zich volledig bewust zijn van hun belangrijke rol bij het voorkomen en terugdringen van het verzuim op hun afdeling en hoe zij aan deze rol vorm en inhoud kunnen geven. Om dit resultaat te behalen, wordt er vooraf aan de cursus een uitgebreid plan van aanpak gemaakt waarin de eindtermen worden opgenomen.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen;


Aantal bijeenkomsten: 3
Het aantal uren 3 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


traject Optimale Bedrijfskunde
cursus Presentatie Technieken
cursus Efficiënt en
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Timemanagement
training Mediatraining
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
training Interview Technieken
training Informatiestromen -
training Prestatie Inkoop
training Verzuimgesprekken
cursus MT Lid Management Communicatie
training Effectief Leidinggeven
training TeamBuilding
Training OR Ondernemingsraad
training Solliciteren UWV
training Prestatieverkoop
training Feedback Middenkader
training Functioneringsgesprekken
training Nieuwe Medewerker Inwerken
cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning
cursus Ziekteverzuim management
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
cursus Notuleren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
Cursus MT Middenmanagement Intensief
training Competentiebegeleiding
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Rapporteren Notuleren
training Projectmanagement
training Verandermanagement
training Feedback Geven en Ontvangen
training Acquisitie Verkoop voor
training Professionele Inkoop Training
training Medezeggenschap OR
training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris
cursus Omgaan met agressie
training Coaching - Coachen van uw Team
training Voorkomen van een Burn-Out
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Interne auditor
e-Learning AVG training
training Basic Chat GPT AI Training

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Sealane Coldstorage BV5 deelnemers 
Nij Smellinghe Ziekenhuis15 deelnemers 
Worth Internet Systems10 deelnemers 
VideoJet6 deelnemers 
Bel Leerdammer B.V.13 deelnemers3 trajecten
Hectas Bedrijfsdiensten C.V.14 deelnemers3 trajecten
Sidcon Milieutechniek B.V.1 deelnemers2 trajecten
Met STER BV1 deelnemers 
ULC Groep4 deelnemers 
Reclassering Noord6 deelnemers 
ENTER20 deelnemers 
Ravelijn10 deelnemers 
Hydroflex Hydraulics4 deelnemers 
Stichting Vredewold7 deelnemers 
Nederlandse Brandwonden Stichting5 deelnemers 
Best Fresh Group B.V.12 deelnemers 
HB Leisure 1 deelnemers 
Sepay BV6 deelnemers2 trajecten
Montana Snowcenter10 deelnemers2 trajecten
Dumaco - ReviconBarosta B.V.11 deelnemers 
Sensitech EMEA 5 deelnemers 
Boerman1 deelnemers3 trajecten
Waterbedrijf Groningen8 deelnemers 
Cap-devilbiss1 deelnemers 
Bork Sloopwerken BV2 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Ziekteverzuim management. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
feedback is een ruim begrip. het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. dit is echter niet waar. feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. en zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. in deze feedbackworkshop leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. deze workshop verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. in deze feedbackworkshop besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback. Onderdeel van Ziekteverzuim management



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen. MT Kader Trainingen: Ziekteverzuim management. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus ziekte verzuim. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus ziekte verzuim Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus ziekte verzuim Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen. Nederland

Blog Nieuws:

een vca-vol certificaat geeft aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en zzp’ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. met een workshop vca-vol bij bv&t haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw vca-vol certificaat. bv&t komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de workshop te verzorgen. de workshop wordt volledig afgestemd op de werksituatie en het niveau van uw medewerkers. wij zullen hen volledig begeleiden tot het examen. het vca-vol examen wordt afgenomen door een erkend examenbureau. voordat dit examen plaatsvindt zal er een proefexamen worden gedaan.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Kiezen voor een training is kiezen voor een trainer

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Ingaan Op Telefonische Ziekmeldingen