088-7744333
288
Algemene cursus Stress En Emotionele Interventies
Doel van de Burn-out Preventie Training. Tijdens de meerdere training sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot Burn-out (Overspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging en de dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennen en effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalen van medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out of ook wel overspannenheid.
Via ervaringsoefeningen onderzoekt u hoe deze signalen spelen in úw leven en waar úw gevoeligheden op dit gebied liggen. U leert hoe u de oefeningen in uw eigen coachpraktijk kunt inzetten in de begeleiding van clienten. De oefeningen hebben betrekking op fysieke, psychische, cognitieve, affectieve en contextuele aspecten; alle aspecten vragen aandacht bij de begeleiding van cliënten met burn-out gevoeligheid. Het hele systeem is immers uit balans.
Onderwerpen
- Intake Gesprek, De Juiste Klik;
- Gesprekken Inplannen
- Is Er De Juiste Interactie
- Waar Spreken Wij Over Overspannenheid Of Burn-out
- Stress En Mentale Interventies
- Stress En Emotionele Interventies
- Stress En Zingevingsvraagstukken
- Stress En De Invloed Van Tijd
- Diverse Behandelmethoden
- Spanningsklachten
- Wat Er Wordt Behandeld Is Nog Nader Overeen Te Komen.
Resultaat
Door het begeleiden van mensen met verschijnselen van een burn-out of stress en overbelasting, weten wij uit ervaring hoe het herstel in het algemeen verloopt. Omdat wij meestal in een vroeg stadium al trainen weten wij de medewerkers effectief te begeleiden. Een van de regelmatig terugkerende opmerkingen tijdens sessies is de winst van de bewustwording. Met het inzetten van mindfulness kom je weer terug in de realiteit en keert de rust terug. Er kan ook een probleem zijn dat een negatieve invloed heeft op uw leven. Een mentale coach kan u ondersteunen bij het verhogen van prestaties op een specifiek vlak. Maar ook de mentale groei en weerbaarheid op een gezond niveau terugbrengen. Nog een voorbeeld van een persoonlijke training is energiemanagement. Wat zorgt ervoor dat uw energie weglekt naar de verkeerde situaties, hoe krijgt u uw energiebalans terug en krijgt én behoudt u de regie over uw eigen leven.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Stress En Emotionele Interventies. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Stress En Emotionele Interventies aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Stress En Emotionele Interventies;
Aantal bijeenkomsten: 10
Het aantal uren 2 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Stress En Emotionele Interventies. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Stress En Emotionele Interventies
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
traject Optimale Bedrijfskunde
cursus Presentatie Technieken
cursus Efficiënt en
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Timemanagement
training Mediatraining
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
training Interview Technieken
training Informatiestromen -
training Prestatie Inkoop
training Verzuimgesprekken
cursus MT Lid Management Communicatie
training Effectief Leidinggeven
training TeamBuilding
Training OR Ondernemingsraad
training Solliciteren UWV
training Prestatieverkoop
training Feedback Middenkader
training Functioneringsgesprekken
training Nieuwe Medewerker Inwerken
cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning
cursus Ziekteverzuim management
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
cursus Notuleren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
Cursus MT Middenmanagement Intensief
training Competentiebegeleiding
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Rapporteren Notuleren
training Projectmanagement
training Verandermanagement
training Feedback Geven en Ontvangen
training Acquisitie Verkoop voor
training Professionele Inkoop Training
training Medezeggenschap OR
training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris
cursus Omgaan met agressie
training Coaching - Coachen van uw Team
training Voorkomen van een Burn-Out
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Interne auditor
e-Learning AVG training
training Basic Chat GPT AI Training
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company AH Online Eindhoven 8 deelnemers Waterbedrijf Groningen 8 deelnemers Pieter Smit 1 deelnemers Nefit 1 deelnemers Gasunie 8 deelnemers 3 trajecten Zincoat B.V. 3 deelnemers 2 trajecten Moonen Packaging 1 deelnemers SVH Gerechtsdeurwaarders 15 deelnemers Ipmarketing 1 deelnemers Kooiker Logistiek Warehousing B.V. 8 deelnemers L.m.b. Prins B.V. 3 deelnemers IHC Handling Systems V.O.F. 4 deelnemers Van Gelder Groep 10 deelnemers Bakkerij Paulissen B.V. 60 deelnemers Contargo Waterway Logistics BV 6 deelnemers 3 trajecten International Organization Of Migration 10 deelnemers Dun&Bradstreet 8 deelnemers 2 trajecten Europlanit 4 deelnemers 4 trajecten Met STER BV 1 deelnemers Altimate Netherlands BV 4 deelnemers Student 1 deelnemers 2 trajecten Van Vugt Kruiden B.V. 1 deelnemers All Options International BV 4 deelnemers Fortapak Bv Nijmegen 1 deelnemers 2 trajecten Metameer 4 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Voorkomen van een Burn-Out. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 04-11-2024
deze pakkende workshop is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. u leert en oefent in deze workshop de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderdeel van Voorkomen van een Burn-Out
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Stress En Emotionele Interventies Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Stress En Emotionele Interventies. MT Kader Trainingen: Voorkomen van een Burn-Out. ZZP of Freelance Vacature voor: stress preventief burnout. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: stress preventief burnout Stress En Emotionele Interventies. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen stress preventief burnout Stress En Emotionele Interventies. NederlandBlog Nieuws:
prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. de klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. u kunt zich in de procedure van best value procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. dit kan op een integere en pragmatische manier.
wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? dan is deze workshop zeer geschikt voor u.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Stress En Emotionele Interventies